Gå til innhold

Hvem eier denne bilen nå?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt verksmester Løvold som eier den så vidt jeg veit. Metanol 401 motoren fra den sitter i willys jeepen som som han kjører med nå.

Veit det er 9x15 centerline kopier bak av ukjent merke. Foran mener jeg det er Ultra centerline wannabies i dim 7x15.

Scoopet er ett vanlig snorkel-scoop som de fleste store trim-varehusa i statene fører.

har du fått henta gliset ell?

Har foresten fått tak i en til fyr som skal ta over den ene av de to plassene der jeg har Hornet`en. En AMC/Jeep mann det å:D Han har en 70-talls Jeep Commando med 360 motor og th400 kasse,men han skal ikke ha Jeepen på gjerderum.

EDIT: Surfa litt på http://www.amcforum.net i sta og fant ut at de toppa du har på rebelen fløder i snitt 20% mindre på eksosen enn de nyere"dog-leg" toppene, innsugkanalene er identiske. Med andre ord så er ikke de gamle toppene så dårlige som folk skal ha det til(50% mindre fløde har folk ment)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig hente den i morgen eller søndag, men så ble det noe krøll som jeg må fikse på en annen bil først. Regner med å hente på tirsdag eller onsdag istedet.

Fint at toppa mine ikke er så ille alikevel :) Da kan jeg bruke penga på andre ting...

Du får si ifra til meg hvis du tror noen andre vil ha den plassen - jeg er klar altså, må som jeg sa bare sjekke en annen plass først. Du får si ifra hvis det begynner å haste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sjekk ut andre stedet først du, det er ikke noe hast ennå.:)

Si ifra når du skal handle deg race stoler a! trur det blir ett par fra

Løvens på meg å......

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si ifra, men det blir nok til sen høst eller vinter. Prisen er ihvertfall bra! Mener bestemt at det er 1200 sek pr.stol. Sjekk tilsvarende på feks Steinar Stolen..der koster de mye mer. Mener de lå på 2500,- stk.

Du får si ifra hvis du kommer over noen felger da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider