greenrallye Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 en jeg gikk i klasse med siste året på vgs, hadde totalt 11 oppkjøringer. skummelt. hehe. Det sa de som satt på med han og. han var fortsatt ikke trygg i trafikken! Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Tror jeg hadde skjemtes etter ca mer en 20t jeg. hadde 2timer +obligatoriske og 1time før oppkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Hmmm.. Nå høres det sikkert ut som jeg skryter fælt, men jeg hadde bare én kjøretime og resten obligatorisk. Læreren min mente jeg ikke trengte mer! Lommeboka mi var glad for det! Hehe! Strøyk på første teoriprøva da, men sto på andre forsøk! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Hvis det hadde vært noen form for rettferdighet så ville dem nekta folk å ta lappen hvis du trenger opp mot 100 timer. Hvis du er SÅ ræva, da har du ingenting på veien å gjøre. Men det går vel under samme logikken som at det er LIVSFARLIG OG SUPER ULOVLIG at felgene mine stikker 1cm utenfor skjermen, mens det er HEEEELT greit at lastebiler kjører rundt med digre steiner liggende helt på kanten bak på planet. Skjer jo ingenting galt hvis en 15kg stein flyr igjennom ruta på bilen min når jeg ligger bak en lastebil på motorveien. derimot, når jeg passerer en fotgjenger 3 meter unna så skjønner jo jeg også faren med at jeg har felg 1cm utenfor skjermen. folk dør av sånt. Norge er så lurt. Seriøst. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Larsa beeeeeep i norge må man ha et minimum på 4 kjøretimer før man går opp til oppkjøring NEWSFLASH: jeg hadde to, hadde jeg ikke lov til å kjøre opp? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Er en dame som bor i sandefjord som heller ikke er så sabla flink.. Har brukt ca 100.000,- på kjøretimer, nå har hun mopedbil :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 skjønte hu ikke hintet? tenker han sjåfør læreren gnei seg i hendene:D det er tragisk att sånne folk i det hele tatt for lov til å slippe ut i trafikken, de er jo fare for seg selv og andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Tror jeg hade 35 timer eller noe sånt tilsammen med langkjøring (som de av en eller annen grunn regnet som kjøretimer også). Hadde litt å gjøre med at jeg ikke hadde noen å øvelseskjøre med før jeg kom i kontakt med en kjørelærer, hadde aldri kjørt bil før og tok en pause midt i opplæringen sånn helt uten grunn. Men har nå ikke kræsja på snart 2 år :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Orker ikke å lese hele tråden..... Kanskje det allerede er nevnt, det er en dame i norge som har brukt over 500 timer. Hun hadde fått bil med manuell gir av mannen sin, men hun klarte ikke og gire, kjørelærern som jeg hadde teorikurs fortalte om hu gamle dama her, han fikk overtalt henne til å kjøpe bil med automat gir og ta lappen for det da og da fikk hun den. Men hallo 500 timer... 500x450 = 225.000 Norske kroner!!!!!!! Lurer på om hu fikk no rabatter til slutt jeg. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Kvantumsrabatt.. Hehe!!! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by El-LoCo Tror jeg hade 35 timer eller noe sånt tilsammen med langkjøring (som de av en eller annen grunn regnet som kjøretimer også). Hadde litt å gjøre med at jeg ikke hadde noen å øvelseskjøre med før jeg kom i kontakt med en kjørelærer, hadde aldri kjørt bil før og tok en pause midt i opplæringen sånn helt uten grunn. Men har nå ikke kræsja på snart 2 år :D Hadde 1 kjøretime +langkjøring, glattkjøring, mørkekjøring og forbikjøring.. :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg