The cowboy Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har spotta 3 fine biler i drammen i det siste (åssiden/nedre eiker) en "vanlig" bil, rød SRT-10 i dag, og en sting ray (tipper 74-75 mod) blå med lyseblå snute også i dag! samt en gul 97 (tror jeg) mustang uten skilter(hadde noe "US ford" skilt foran!).. denne hadde og en svart brei stripe over seg (om jeg ikke husker helt feil!) noen som vet noe om disse, evt bilder! (da spes de 2 siste!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har spotta 3 fine biler i drammen i det siste (åssiden/nedre eiker)en "vanlig" bil, rød SRT-10 i dag, og en sting ray (tipper 74-75 mod) blå med lyseblå snute også i dag! samt en gul 97 (tror jeg) mustang uten skilter(hadde noe "US ford" skilt foran!).. denne hadde og en svart brei stripe over seg (om jeg ikke husker helt feil!) noen som vet noe om disse, evt bilder! (da spes de 2 siste!!) Den mustangen ser jeg hele tiden..kan fikse bilde snart;) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 har sett den 1 gang pr dag i 2 uker jeg og! hehe (har bare ikke fått somla meg til å skrive her før nå!! hehe) og bilde kunne jeg ikke ta, da jeg ikke har cam! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 mustangen ser jeg hver dag, den gule er parkert midt i rosen og jeg får lyst på den hver gang... Samme med røde srtt-10 møter jeg også ganske ofte, det er drømmebilen ass! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 gul 97 (tror jeg) mustang uten skilter(hadde noe "US ford" skilt foran!).. denne hadde og en svart brei stripe over seg (om jeg ikke husker helt feil!) (da spes de 2 siste!!) Kan ikke være noe annet enn Mach 1 det :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7347552&sid=5abMBKfb-113274&pos=5&tot=46 Sexy - Sexy :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 det var nok den ja :D hehe.. grom snaxy bil ja!! lyst på!! hehe var jo ikke så jævlig dyr heller da! (tatt i betraktining at det er en amcar av typen mustang i NORGE!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 mykkje fint jau :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 det var nok den ja :D hehe.. grom snaxy bil ja!! lyst på!! hehevar jo ikke så jævlig dyr heller da! (tatt i betraktining at det er en amcar av typen mustang i NORGE!!) Vel, syns den var ganske dyr jeg da når samme bil i USA bare koster 130.000 norske kroner. Så om har får solgt den så tjener han ganske bra på det ;) Og en annen ting, Mach 1 i automat er ikke det samme som manuel, siden manuel er veiva forsterka, mens automaten har ikke det. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 kan jo ikke se på prisen i usa VS i norge da mann.. hehe :) seff er den billigere der (selv i norske penger!) men her i norge har vi jo avgifter på avgifter åp avgifter.. og så litt avgifter på de avgiftene igjen! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 kan jo ikke se på prisen i usa VS i norge da mann.. hehe :)seff er den billigere der (selv i norske penger!) men her i norge har vi jo avgifter på avgifter åp avgifter.. og så litt avgifter på de avgiftene igjen! hehe Så klart kan man det når den bilen bare er momset og ikke importert ;) Ta 130.000 for bilen, så er det frakt på si 20.000, da kommer momsen på 37500 som blir totalt 187500. Dvs han får ca 100.000 rett i lomma ekstra ;) Om jeg henter en fra statene selv til 100.000 kroner mindre så jo, jeg syns det er dyrt :) (ikke vondt ment til selger, men når man vet hvordan det gjøres så blir det dyrt) Ikke bare det, men han har ihvertfall 2 damer som har krabba på bilen så noen ekstra små riper/bulker skal man ikke se bort i fra ;) Greit at puppene er i plast as men de har vel noen harde kanter de damene også. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg