Gå til innhold

3 ganger AmCar i drammen!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

har spotta 3 fine biler i drammen i det siste (åssiden/nedre eiker)

en "vanlig" bil, rød SRT-10 i dag, og en sting ray (tipper 74-75 mod) blå med lyseblå snute også i dag!

samt en gul 97 (tror jeg) mustang uten skilter(hadde noe "US ford" skilt foran!).. denne hadde og en svart brei stripe over seg (om jeg ikke husker helt feil!)

noen som vet noe om disse, evt bilder! (da spes de 2 siste!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spotta 3 fine biler i drammen i det siste (åssiden/nedre eiker)

en "vanlig" bil, rød SRT-10 i dag, og en sting ray (tipper 74-75 mod) blå med lyseblå snute også i dag!

samt en gul 97 (tror jeg) mustang uten skilter(hadde noe "US ford" skilt foran!).. denne hadde og en svart brei stripe over seg (om jeg ikke husker helt feil!)

noen som vet noe om disse, evt bilder! (da spes de 2 siste!!)

Den mustangen ser jeg hele tiden..kan fikse bilde snart;)

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gul 97 (tror jeg) mustang uten skilter(hadde noe "US ford" skilt foran!).. denne hadde og en svart brei stripe over seg (om jeg ikke husker helt feil!) (da spes de 2 siste!!)

Kan ikke være noe annet enn Mach 1 det :)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7347552&sid=5abMBKfb-113274&pos=5&tot=46

Sexy - Sexy :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nok den ja :D hehe.. grom snaxy bil ja!! lyst på!! hehe

var jo ikke så jævlig dyr heller da! (tatt i betraktining at det er en amcar av typen mustang i NORGE!!)

Vel, syns den var ganske dyr jeg da når samme bil i USA bare koster 130.000 norske kroner. Så om har får solgt den så tjener han ganske bra på det ;)

Og en annen ting, Mach 1 i automat er ikke det samme som manuel, siden manuel er veiva forsterka, mens automaten har ikke det.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ikke se på prisen i usa VS i norge da mann.. hehe :)

seff er den billigere der (selv i norske penger!)

men her i norge har vi jo avgifter på avgifter åp avgifter.. og så litt avgifter på de avgiftene igjen! hehe

Så klart kan man det når den bilen bare er momset og ikke importert ;)

Ta 130.000 for bilen, så er det frakt på si 20.000, da kommer momsen på 37500 som blir totalt 187500. Dvs han får ca 100.000 rett i lomma ekstra ;)

Om jeg henter en fra statene selv til 100.000 kroner mindre så jo, jeg syns det er dyrt :) (ikke vondt ment til selger, men når man vet hvordan det gjøres så blir det dyrt)

Ikke bare det, men han har ihvertfall 2 damer som har krabba på bilen så noen ekstra små riper/bulker skal man ikke se bort i fra ;)

Greit at puppene er i plast as men de har vel noen harde kanter de damene også.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider