Gå til innhold

Hvilke felger er dette og hvor store er de?

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg omsider tak i eier, men de var sannsynligvis solgt allerede får endelig beskjed imorgen.

Org. Lorinser felger i 8,5 og 10x17.... tror de hadde kledd Passaten, men som vanlig er jeg for sent ute... Forrige gang var det 18" 3 delte Lorinser RS-K2 jeg var ett par timer for sent ute for å få tak i.

Noen som vet om andre 17-19" felger (5x112) som er til salgs? Gjerne Lorinser, AMG eller OZ. Står noen 17" OZ Futura til salgs i Kongsberg som jeg har veldig lyst på men får ikke tak i eieren... er ikke tilfeldigvis noen som kjenner eier?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg og litt rett da:)

RH/Lorinser/AMG ser ut til å gå veldig omhverandre.... RH lager ihvertfall tydligvis "kopier" av begge merker eller er det RH som lager felger for Lorinser og AMG kanskje??

Vurderer også AH Car Design i 9/10,5x18 med 225/40 og 255/35 noen som har kjennskap til kvaliteten på dem? Er ganske billige og tøffe felger ihvertfall:

passat3B-4-2.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

det over der er jo Oz Mito. Iallefall en kopi av de..

Kopi ja, OZ'ene koster bittelitt mer. Foretrekker originalen men prisen gjør det rimelig uaktuelt å kjøpe nye og brukte er det umulig å finne. Med ujevne mellomrom dukker det opp OZ Futura felger til salgs (som er favoritt felgen min), men Mito har jeg aldri sett til salgs brukt

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider