turboole Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Lure på om det er noen som har skimsa opp en manta gsi diff for å få sperra strammere å hvor mye som måtte skimses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboole Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ingen som har mekka litt diff hær?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 skal snart ta inn bak akselen til kompisen min... GSI 70% sperre på den... Skal overhalle den for han... Når jeg har gjort det, so skal jeg legge ut bildene med forklaring... Manta elsker / Honda eier... :morph: Virkelig digger manta, bortset 2 steg varmeaparat!!! :D 1 Kald; 2 Veldig Kald Siter http://www.cardomain.com/ride/2449708/1 Honda in my blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 70%!? Den er vel 40%. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 såvidt jeg vet... er ikke i opel totalt... kan litt om de biler... det han sa i hvertfal... vel vent på forklaringa mi etter overhaling Siter http://www.cardomain.com/ride/2449708/1 Honda in my blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboole Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 ja venter i spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 mente de var 75% jeg men... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jeg har hørt 45% originalt. men hvordan sjekker en ut det egentlig ? min dro fint rundt begge hjula på gamle asconan med sperre fra manta gt/e Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboole Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Min erfaring er at sperra funker vesst jeg kjøre sakte eller ved en aks,men ikke i fart.Slipper på innerhjulet hele tia.Har hørt prat i at den ikke funker over 40 km/t men vet ikke det sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Min erfaring er at sperra funker vesst jeg kjøre sakte eller ved en aks,men ikke i fart.Slipper på innerhjulet hele tia.Har hørt prat i at den ikke funker over 40 km/t men vet ikke det sikkert. Er ikke noe fartsbegrensning på GSI sperra. (slik tull finner man bare på audi og bimmer av nyere dato) Orginal GSI sperra er 45%. ZF leverte som var 75% tror jeg. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 2.0 GSi har 70% bremsing, og 1.8 GT har 40-45% bremsing på bak aksel. (sier de som har jobba med opel siden tidenes morgen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboole Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 såvidt jeg vet... er ikke i opel totalt... kan litt om de biler... det han sa i hvertfal... vel vent på forklaringa mi etter overhaling kor det går,venter på ka du finn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg