Gå til innhold

S: Nytt Nitrous Express universalt lystgasskit inkl alt!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nitrous Express universalt lystgasskit inkl alt selges grunnet nytt prosjekt.

 

NYTT i eske, aldri brukt eller koblet opp

 

nxhi4.th.jpg

 

6,8kg flaske (hvit)

Flaskevarmer

25hk - 50hk - 75hk dyse

Purgeventil

Armeringsknapp

Full throttle switch

Fuel pressure safety switch

Trykkmåler

Blow-down tube

Alle ledninger, koblinger mm

Instruksjonsmanual

 

 

Dette er det tryggeste du kan få innen lystgass.

¤ Armeringsknapp som unngår at det brukes når du ikke vil det.

¤ Såkalt "våt-kitt". Sprøyter inn både lystgass og bensin, for å få riktig oksygen/brennstoff blanding.

¤ Bryter som gjør at den kun sprøyter inn ved fullt gasspådrag (full throttle switch).

¤ Lystgassen kuttes om bensintilførselen kuttes (f.eks. turtallsperre).

¤ Flaskevarmer, trykkmåler og NX's godkjente slanger og koblinger.

¤ Du velger selv om du vil kjøre med 25, 50 eller 75-hesters "shot".

 

 

Veiledende priser:

Nitrous Express EFI med flaske 9.300,-

Purgeventil 3.500,-

Flaskevarmer 1.500,-

Fuel pressure safety switch 300,-

Trykkmåler 500,-

Totalt 15.100,-

 

 

Kun 7000,-, under halv pris!

 

Kontakt

navn: Jim Leirvik

tlf: 93051712

email: jim.leirvik@gmail.com

msn: leirvik_jim@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ser ikke for meg å dra til fjellhamar for å montere et lystgassanlegg fordi en anna fyr skal få ha det morro :P

 

Skal ikke være så himla mye jobb at det gjør noe.

:bump Kan møte deg på halveien:lol:

Men hvis du er bekymra for at andre skal ha det morro så hvorfor ikke montere det på din egen bil da?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en merche 190e som jeg bruker som avisbil og en 92 honda prelude jeg har stående i garasjen som prosjektbil. Tenkte at siden den uansett blir stående et halvår så kan jeg bruke pengene på noe annet, i tillegg er nymotoren bygd med såpass høy kompresjon at mapping med lystgassmating sikkert hadde vært et helvete.

 

Bytter forresten motor pga ønske om dobling av effekt, diffbrems, vtec, og en hel haug grunner. Ikke pga misbruk av lystgass eller noe. Skal vel legges til at jeg blåste ei paking på toliteren nå i sommer, så den er vel ikke helt god lengre. Men det var ren skjær uflaks med litt slitasje med i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår