Harared Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Denne kommer visst på det siste gatebil treffet. http://videos.streetfire.net/recentvideos/5/ed34f122-a752-4422-8057-982c00707d64.htm http://www.gatebil.no/index.php?id=1076&pageid=116 Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 konge:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 :D Tøff den da! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 :fatality: Det blir sikkert rått... Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hahahahaha... det værste er at, han gjør det sinnsykt bra å! Skal bli kult å se denne på gatebil, jeg tror nok at når de ser denne i speilet med masse blå (og svart)-røyk så FLYTTER de fleste på seg :D Men hva gjør han når han drar av i langsvingen? Ender opp nede på partycampen med 100 tilskuere i grillen? :respect Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 hahahahaha... det værste er at, han gjør det sinnsykt bra å! Skal bli kult å se denne på gatebil, jeg tror nok at når de ser denne i speilet med masse blå (og svart)-røyk så FLYTTER de fleste på seg :D Men hva gjør han når han drar av i langsvingen? Ender opp nede på partycampen med 100 tilskuere i grillen? :respect Det hadde ikke gjort noe. Kanskje politikerne hadde stengt slike treff. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Det hadde ikke gjort noe. Kanskje politikerne hadde stengt slike treff. God idé, også hadde ikke gasseglade folk hatt noe annet alternativ enn å gasse på offentlige veier der du og jeg og små unger er ute å går.. hm, nå ble vi litt off topic vel :fatality: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Denne diskusjonen er sikkert tatt før, men jeg bare ytrer min mening mot søpletreff som er i STOR skala kombinert med alkohol, seksuell utnytting av mindreårige og vold. Og noen tjener gode penger på det. Det fins mange bra treff her i landet, og gatebil er ikke et av de. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 men jeg bare ytrer min mening mot søpletreff som er i STOR skala kombinert med alkohol, seksuell utnytting av mindreårige og vold. På hvilket grunnlag sier du dette? seksuell utnytting av mindreårige? aldri sett Vold: heller aldri sett... Vært trofast gatebil tilhenger de siste 4-5 åra... Kom det ut av styrhuset på lastebilen, legg fra deg pølsemenyen ifra shell og se hva som faktisk foregår på gatebil... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fet lastebil! Gleder meg :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg