Lars Erik Johannesse Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Si din mening! Hvem er kraftigst av: Lanzar Heritage 2600D monoblokk Dynabel BF4501 monoblokk Hvem vil drive 2 stk Dynabel DY9412 i 2ohm best? Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Spør du meg så ville jeg ikke hatt bf4501 til å drive 2stk dy9412. Det blir for mye for den ampen tror jeg. Lanzaren er i følge tall fra produsenten endel kraftigere enn bf4501. Dessuten er lanzar et merke som er mer "rigget" og kjent i verden enn Dynabel, som er et navn eltek har "funnet opp" - uten at dette nødvendigvis skal ha noe å si. Min mening: Lanzar Heritage 2600D vil drive 2 stk Dynabel DY9412 i 2ohm best. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 jeg må si at jeg ikke er helt enig i at lanzar er bedre enn Dynabel. Innmaten på den Dynabel forsterkeren ser ikke værst ut i forhold til opgitt effekt. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 jeg må si at jeg ikke er helt enig i at lanzar er bedre enn Dynabel. Innmaten på den Dynabel forsterkeren ser ikke værst ut i forhold til opgitt effekt. Siden du nevner innmat - her er Heritage-innmaten (hentet fra Ampguts): Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 jeg må si at jeg ikke er helt enig i at lanzar er bedre enn Dynabel. Innmaten på den Dynabel forsterkeren ser ikke værst ut i forhold til opgitt effekt. Jeg sier ikke at Lanzar er bedre enn Dynabel. Les innlegget mitt en gang til så kanskje du skjønner hva poenget mitt hva; trådstarter spør hvilken av 2600D og BF4501 som er kraftigst, og hvilken av dem vil vil drive 2 stk Dynabel DY9412 i 2ohm best. Og siden trådstarter ville ha vår mening så svarer jeg at: JEG TROR 2600D er kraftigere med begrunnelse i tall fra produsent. Og at JEG TROR den vil drive 2xDY9412 best. Har aldri vært snakk om hvilken av merkene som er best eller dårligst. :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 jeg skjønte det , jeg skrev bare litt dårlig :) , det jeg skrev var også bare min mening. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggizz Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 å drive en forsterker best er jo litt relativt da. Det kan jo være snakk om å drive den høyest, med best kvalitet, eller mest presist. nå skal jeg innrømme at min kjenskap til Lanzar begrenser seg sterkt til ingenting. Derimot så har jeg hørt en god del på Dynabel, og slik jeg har erfart leverer dynabel kvalitetsmessig musikk så det holder:P mvh Sigbjørn Siter --------------------------------------------- Animis et felicibus armis -VW Passat 2.5 TDI -Ford Mondeo 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 å drive en forsterker best er jo litt relativt da. Det kan jo være snakk om å drive den høyest, med best kvalitet, eller mest presist. Sant nok. Men ordet "best" er for meg den som skårer høyest på de tre punktene du nevner (høyest, kvalitet, presisjon). Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg