LMJ Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 vuderer å bytte til større turbo i min GTI... noen som har erfaringer med turbobytte i golf? noen tips om evt hvordan jeg burde bytte til osv. hva mer må gjøres? kan vel ikke bare bytte turboen. da blir det vel fort en rekke andre ting som må byttes også? har null peil på det der... håper på hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 turbo, komplett eksos, større ic, nye rør til ic, dyser, chip.. blir fort mye penger av dette.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 ring og hør med ts racing ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 skal ringe å høre jeg:) men hvor mye gamp er greit å få ut av turbobytte da? har den største chippen som er nå... har 215hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hvordan skal jeg få råd til dette her a, Magnus?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hvordan skal jeg få råd til dette her a, Magnus?? haha. det blir vi enige om:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg