revobaby Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hei. Er kun 15år, og ny i bilstereo miljøet, har ikke bil en gang. Men jeg begyner innkjøpingen tidlig, så har jeg mye anlegg nå jeg endelig får bilen (trenger ikke kjøpe bil, får pappa sin gamle). Men spørsmålet mitt er: Hvor får man tak i noen SKIKKELIG kraftige bilforsterkere som kan drive f.eks 1 x 18" CV Storker Pro som krever 1.600watt kontinuerlig RMS watt. Det jeg er ute etter er noen skikkelig solide merker med godt utvalg, og gjærne hvor de selges på nettet (i norge). Takker for alle svar :thumb Siter Det er bare å slippe clutchen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 :hello: en annen lignende tråd... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
revobaby Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 :hello: en annen lignende tråd... Takker, det hjalp egentlig ganske mye :happyhappy: Siter Det er bare å slippe clutchen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Anbefaler deg å heller sette av kr jeg istede for å kjøpe noe nå. For siden du "bare" er 15 så har teknologien sikkert gjort ett rimelig greit fremskritt om 3 år. Så sett heller penger til side så har du heller råd til å kjøpe noe skikkelig kraftig av nyere teknologi når den tid kommer. Men for all del du gjør jo som du vil. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 jeg er litt enig, med kong-erik. har merket det selv. men alike vell så syns jeg du skal laste opp i din fars gammle bil, fordi det er sinnsykt gøy! men ver obs på ikke kjøp noe halvt godt no, vis du vet at du skal bygge mye anlegg senere, da må du bytte det ut, å det er dryt! enten kjøpe noe super billig, eller noe som du kan bruke i lang tid og kan bygge videre på:-) men uansett: anlegg er gøy:-) uansett alder! lykke til Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Spar heller pengene. Som nevnt vil det garantert komme nye produkter (spesielt på kildesiden; spillere, EQ, kupèkorreksjon, aktive filtre osv.), samtidig vil du ha muligheten til IKKE å kjøpe stereoanlegg for pengene dersom du skulle ombestemme deg en gang på veien (og tro meg, det vil du) ;) En dag vil man ha Stroker, så oppdager man kanskje DD, deretter forkaster man SPL-planene og vil satse på SQ istedet, osv.. Nei, sett pengene på bok du. Og skulle det ende med at du kjøper stereo for dem, får du garantert gode priser den dagen du klasker 20-30 tusen (eller mer) i kæsj på disken hos din nærmeste forhandler... :hellothere: EDIT: dessuten er det ingenting som er kjedeligere enn å ha en masse gromme komponenter som ikke gjør annet enn å oppta plass i skapet. Ting skal BRUKES, ikke lagres :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Min anbefaling etter egen erfaring er at det du kjøper når du er 15-16 er ikke i nærheten av hva du kan få på markedet eller hva du vil ha når du etter hvert begynner å få kompisser med store anlegg og slikt rundt deg.. Jeg bytta iallefall ut det meste når jeg begynte å komme i den alderen at de rundt meg viste frem det de hadde spart opp til Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hmm, det er vanskelig å ikke bruke opp penga, men som sagt, spar dem :P sett dem i banken å få rente :D :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
revobaby Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 da er det vel nesten enstemmig her om at jeg skal spare pengene mine.. så da får jeg vel nesten gjøre det da... :D Men selv om 3 år så regner jeg med at det er SPL jeg er ute etter, det tror jeg er ganske normalt blant 18åringer... hehe Siter Det er bare å slippe clutchen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hvorfor kjøpe inn stereo nå? Vent heller til du blir 18 år og kjøp heller da, kan hende du har lyst på noe annet den tid:) Og hva er Stroker PRO 18" for noe? Aldri hørt om. Stroker Classic 18" 1600wrms ja, PRO serien har 15" som største elementet..! Selv bruker jeg en Tru Technology H1 og er svææært imponert over denne ampen! Kraftig og robust amp.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Vil anbefale deg og heller lære endel om bilstereo, før du begynner å bygge anlegg, du er jo tross alt bare 15. Viss du leser mye, spør og lærer , så har du mye igjen for det den dagen du har bil, og du skal shoppe inn anlegg, en måned før du får lappen :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg