Gå til innhold

Burde jeg anmelde ???

Ranger emnet

SeVen

Anbefalte innlegg

jeg ble scamma for ei årsavgift en gang!!!

fordi jeg fikk inkasso, solgte bilen i hast for 2000 spenn, kjøper betalte årsavgift. men nede på biltilsynet så må man betale årsavgift før man får levere inn kjøp\salgs melding.

så han lovte på tro å ære at han sku betale den årsavgifta. men neeida. sto tilogmed i kontrakta. nå har jeg betalt den.

2350 pluss inkasso, ellerno..

prata med han i går han sa han skulle skaffe pengene. det sa han for 2 mnd siden også. skal faen meg knekke kneskålene på den fyren.

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

http://www.espenlie.com

Fra siden til Espen Lie:

"På oppfordring fra Dem kan vi skaffe den bilen som De måtte ønske. Først å fremst gjelder det biler fra Tyskland, og USA."

Hmm, lurer på hva han tenker på.. ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korttenkt er det ja.

men jeg solgte bilen til en mann på 45 år. pengene for bilen var ikke noe problem med årsavgifta var og er noe annet.

men skal nokk skaffe tilbake pengene ja..

fyren kjører rundt i en luksus volvo 2003 modell... så penger har han, han vil bare være vrang.

da ska jeg og være vrang...

men du som solgte bilen for så mye penger å ikke har fått resten. det er ikke så lurt :P

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut litt om karen før du evt. gjør noe. "Å true med balltre virker alltid?" Det kan jeg ikke si meg enig i. Om 4-5 folk hadde kommet til meg i bil og sagt de skulle ha penger av meg hadde jeg nok holdt kjeft akkurat da, men hvem vet hva som skjer når de har dratt. Uansett hvor stor eller hvor tøff en person er, så finns det alltid en som er større og tøffere med flere venner.

Men trusler funker sikkert ofte. Skjønner at du er forbanna på karen. Jeg hjelper gjerne til.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Dette tapet bør du føre på kontoen for dumheter, du viser igjen hvor korttenkt du faktisk er, jeg blir overrasket over at det faktisk går an.

HAR IKKE NOE MED DENNE TRÅDEN Å GJØRE!! :)

MEN.. siden det er du som skriver akkurat dette Ascona...

Hvordan var det i cella di i natt??

".....du viser igjen hvor korttenkt du er.... blir overrasket at det går an..... " :rolleyes: :rolleyes: :D

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=14764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...