Gå til innhold

motorsportdude - BMW RCN prosjekt.

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

neiida morten, ekke spesiell, du har bare god smak..volvo som er tingen vett.. tåler også mye mer enn hva bmw gjør... etter det jeg har hørt bytter bmw bilcrosserene topper ofte også.. det slipper du jo med god gammal volvo

bra du er enig daniel..folka i klassen kaller bmwsekser for "banantopp.com":roll: :op:

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit det høres flott ut i teorien, synd det ikke er fullt så flott i praksis;)

Hehe, det er veeldig sant..

Mye power og rå lyd? Mye mulig, men moment, det har vi ikke sett...

Og at wankel er mer holdbart enn en kebabsekser, det trur jeg ikke..:P

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tanke på hva blikseth spørte om så husk å ikke røpe for mye nå morten.. om denne bilen blir ordentlig grom så er det lett for folk å logge seg på bilforumet å se etter bilcross bil.. er jo tross alt bud på bila:D

ville bare hjelpe deg å huske det.. lett å glemme seg:D

wankel er og blir grommere enn bmw's motor.. men holdbarheten på wankel ligner ikke grisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tanke på hva blikseth spørte om så husk å ikke røpe for mye nå morten.. om denne bilen blir ordentlig grom så er det lett for folk å logge seg på bilforumet å se etter bilcross bil.. er jo tross alt bud på bila:D

ville bare hjelpe deg å huske det.. lett å glemme seg:D

wankel er og blir grommere enn bmw's motor.. men holdbarheten på wankel ligner ikke grisen

bare å slappe av daniel..men understell blir org..ikke noe gromgreier til mange laken her gitt..må konsentrere meg om å få bilen ferdig..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja Daniel, skal da ikke ha en bimmer til hvertfall. Har faktisk hatt en 316 selv som jeg begynte å bygge om til bilcross, men ga opp etter at jeg skjønte at det ikke fantes kjøre egenskaper på den, fram dempera minnet mere om sykel pumper en bil dempere og den var veldig ustabil. Folk sa at jeg måtte flytte ut bære arma hvis den skulle bli kjørbar på bane og det er jobb. Det fantes ikke en karosseri del å få tak i, men det værste var vell at bilen var helt krokan. Detta var jo en e21 og ikke en e30 som det sikkert er mulig å få taki mye deler til enda.

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit det høres flott ut i teorien, synd det ikke er fullt så flott i praksis;)

finn en otto motor som du kan få til å varve 16-17000 omdr. med da.

med det er lett med wankel. og koster vistnok ikke mye for trim.

så lenge du tar utgangspunkt i 13b og ikke 13b turbo.

en som kjører rallycross som har wankel i boble. 342 hk og 16500 omdr. uten turbo

få til det med otto motor. trukke det

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider