Gå til innhold

motorsportdude - BMW RCN prosjekt.

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den diskusjonen har morten bevist svaret på mener nå jeg... v8 er så hillbilly recneck motherfucker at det er stygt

ka e det for noe tull! det e nyyyydelig lyd og veldig enkle konstruksjoner som er billig i innkjøp og driftssikre.... raske er dem og... den wankelen på filmen hørtes jo ut som en støvsuger med alvorlig ADHD. Jeg syns egenltig det er litt lame av folk å "bevise" at de mener den ene motoren er bedre pga EN video. Det eneste videoen beviste var at den mazdaen kunne ta den forden eller hva det var med V8er.

du kan ha så mye motor du vil i bilcross, men det er jo klart sjåføren som teller. I bergen er det en med Polo 1,3 std motor understell og alt som kjører som en gud. han hevder seg ganske bra pga kjøreferdigheter... Jeg har veldig liten motor og ufattelig dårlige dempere... jeg er i A-finaler for det... sjåføren teller mest!

donuts cannot be eaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom det ikke var nok srtøm på tlf når jeg skrudde i dag så kommer to bilder av stolen og selen som skal inn..

tn_stologsele.jpg

tn_stologsele2.jpg

dette har jeg gjordt i dag:

ribba bilen for ALT ledningsnett

tatt ut radiatoren

løsna travers under girkassa

løsna motor

prøvd å løsne bolter på mellomakslingen(som jeg skal bruke muttertrekker på i morgen)

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den cobra stolen er god den... har en kamerat som har en slik i sin... cobra og omp stolene som er diggest syns jeg....

da forsvinner motoren om ikke saa alt for lenge da morten? motor feste til volvo motoren blir vel bare 5mm plate og bur-roor da eller?

ja cobra-stolen er digg til tross for at det er stålramme i den..

motor forsvinner i morra håper jeg..veit ikke åssen vi gjør det med motorfeste ennå:wonder: ..time will show

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa er greit med en god stol syns jeg.. jeg betalte heller litt mer paa omp stolen for og faa en ordentlig god en.... merker ikke staal rammen da......

ta en plate med litt tykkelse fast i forrstillinga, og saa tar du et roor, bur roor til motoren hvor du ogsaa har en plate... det vi gjorde paa min og det er helt knall:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider