Gå til innhold

motorsportdude - BMW RCN prosjekt.

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

smeller morten ut med noen bilder a tru?? glemte jo faen meg kameraet mitt i sta jeg da, hadde planer om å ta bilde så du fikk et eksempel på motorfeste vett.. men stikker opp til sviger's og mekker litt i morgen også, så da kan jeg ta det da..

hadde ikke strøm på telefon og glemte kamera..

ta bilde av motorfeste og bryterpanel:m'm:

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med prosjekttråd om BC bil da. Selv om jeg savner mere bilder. :-)

å må si meg enig med volvo kontra BMW da.. skal man ha noe til å holde iallefall. Original 230 inspr holder jo i massevis med bra understell.

Får vel lage en tråd av mitt eget BC prosjekt også.

Lada 1500 med Ford 2,9i V6.. skal prøve den motoren iallefall, vet ikke om det blir noe suksess, men fikk den av en kompis. Ny kam og justering av innsprut får holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den diskusjonen har morten bevist svaret på mener nå jeg... v8 er så hillbilly recneck motherfucker at det er stygt

Til den kommentaren har jeg bare en ting å si:

"Du kan umulig ha kjørt noe amrikansk med V8 før!"

Ang motorfester, så er det jævli enkle saker til 240, da du bare trenger å lage ei rett plate i 5mm eller noe og borre 6 høl..

Skal du bruke 240 girkasse ell?

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den kommentaren har jeg bare en ting å si:

"Du kan umulig ha kjørt noe amrikansk med V8 før!"

Ang motorfester, så er det jævli enkle saker til 240, da du bare trenger å lage ei rett plate i 5mm eller noe og borre 6 høl..

Skal du bruke 240 girkasse ell?

ja, blir volvokasse:volvopower:

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider