Gå til innhold

motorsportdude - BMW RCN prosjekt.

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ferrari: hva om man hadde en wankel-motor på 2,8l da.

ta en bmw motor på 1,3 liter å press 350hk ut av den, som sugemotor og som blir mere holdbar enn wankel..

skulle likt å sett det gitt...

BMW E36 M3 3,2 L 321 Sugehester orginalt, det holder ihvertfall mye lenger enn noe wankel snurreri. Dessuten er en 1,3 L sugemotor ikke AKKURAT det man bygger på, så sammenligninga di er helt på jordet.

OnT: Åssen går det med Volvoplanene? Dessuten registrerer jeg at mange av BC gutta bruker Volvomotor, Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiggah.. volvo motoren brukes ofte i bilcross pga holdbarheten.. se f.eks b20, hvor mye skal vel til før den dør? det er mye skal jeg si deg..hehe

har selv bygd en plass rundt 5-6 volvo ascona'er og ingen av dem døde... ene døde pga vi glemte å helle olje, hadde vi helt på mer olje hadde den levd, og den levde faktisk 2 år i bilcross hvor den ble kjørt vær eneste helg på maksimalt turtall og den ble altid pint som faaen...

derfor brukes det volvo motorer ofte i bilcross:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han aner ikke hva han bytter ut. M10 er en sinnsykt holdbar konstruksjon!

2,0l veiv og stempler fra BMW 2002, doble weber 45, +-300 graders kam og vips så er det 150-170hk, og den dør aldri!!

hehe jaa.. påkost en bmw så mye ja så holder den like mye som en orginal volvo motor... ikke dårlig ass.. respekt til BMW:partyon:

men du er vel kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen trur jeg.. bilcross selges bilene på bud som nevnt tidligere i tråden så man koster ikke på bilen så mye som 150-170hk, og den som trenger masse motor for å vinne kan bare gi faen.. bilcross skal det være føreren som har no å si.. og seff hvor mye man legger i bilen, altså ikke masse penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jaa.. påkost en bmw så mye ja så holder den like mye som en orginal volvo motor... ikke dårlig ass.. respekt til BMW:partyon:

men du er vel kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen trur jeg.. bilcross selges bilene på bud som nevnt tidligere i tråden så man koster ikke på bilen så mye som 150-170hk, og den som trenger masse motor for å vinne kan bare gi faen.. bilcross skal det være føreren som har no å si.. og seff hvor mye man legger i bilen, altså ikke masse penger

Kjør en B230 i benken, så blir du nok skuffa;)

Volvomotorene har nok potensiale, da de er levert med relativt stor slagvolum!

Er da fullstendig klar over at bilene i møkkasporten bilcross går på bud, det har da vel ingenting med hvordan man henter effekt i en gammel BMW M10 motor? Er vel heller du som ikke fant opp kruttet, men heller stod ved siden av når det smalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør en B230 i benken, så blir du nok skuffa;)

Volvomotorene har nok potensiale, da de er levert med relativt stor slagvolum!

Er da fullstendig klar over at bilene i møkkasporten bilcross går på bud, det har da vel ingenting med hvordan man henter effekt i en gammel BMW M10 motor? Er vel heller du som ikke fant opp kruttet, men heller stod ved siden av når det smalt..

hestekreft,dreimoment og alt det pisset der er for gatebil folk.. bilcross kjøres det orginalt som regel.. trur morten gir fullstendig faen i hvor mye hk det er i bmw'n kontra volvo'n.. har jo ingen ting å si.......

jo det har noe med at bilene går på bud, for jo mer påkosta bilen er jo mer får folk lyst på den... håper virkelig du skjønner det ass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hestekreft,dreimoment og alt det pisset der er for gatebil folk.. bilcross kjøres det orginalt som regel.. trur morten gir fullstendig faen i hvor mye hk det er i bmw'n kontra volvo'n.. har jo ingen ting å si.......

jo det har noe med at bilene går på bud, for jo mer påkosta bilen er jo mer får folk lyst på den... håper virkelig du skjønner det ass....

Jeg vet da veldig godt at bilene går på bud, og at man ikke legger penger i en bilcross motor for å risikere å måtte selge alt sammen for 8000,-? Hva tar du meg for?:S Jeg snakker kun om trim av de nevnte motor, det har ingenting med bilcross regelementet og gjøre. Regner da ikke med at noen legger sjel og penger i et bilcrossvrak.

Det har forresten noe å si det du nevner jo. Det sier seg selv, så det gidder jeg ikke forklare engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider