Gå til innhold

motorsportdude - BMW RCN prosjekt.

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

gutter, dere kan diskutere lang uti natten. Uansett hva dere kommer fra til eller ikke kommer fram til, er det en naturlov som sier at V8 er manna motor. wankel, kebabmotor, alt kan gå å legge seg. V8 er kongen på haugen! ^^,

v8 kan gå og legga seg!!

4er,6er og wankel er mye bedre..

tøft å ha en 6 liters motor og 400-500hk..

en turbo 4er 2,3/2,5 liter har den samme effekten med de rette delene..

snakk om ha utnytta volumet på v8 da!!

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

enig med deg fighter... men ferrari her skjønner ikke at det er bilcross det er snakk om, og når det er bilcross det er snakk om så er det vel samma F*** hvem motor du kan dra mest ut av, når morten allerede har en volvo motor og skal bruke den... har da ingen ting å si hva du kan dra ut av en volvo motor da...

men men, kommet no lenger morten? kjørte i dag jeg, og det gikk til hælvette.. tenningsbank og gåen gasser og litt irritert sjåfør.. fra kjørt av orginal boble med ei kjærring som kjørte lixom... men hadde min gått som den skulle sku jeg joggu meg satt dem på plass ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg fighter... men ferrari her skjønner ikke at det er bilcross det er snakk om, og når det er bilcross det er snakk om så er det vel samma F*** hvem motor du kan dra mest ut av, når morten allerede har en volvo motor og skal bruke den... har da ingen ting å si hva du kan dra ut av en volvo motor da...

men men, kommet no lenger morten? kjørte i dag jeg, og det gikk til hælvette.. tenningsbank og gåen gasser og litt irritert sjåfør.. fra kjørt av orginal boble med ei kjærring som kjørte lixom... men hadde min gått som den skulle sku jeg joggu meg satt dem på plass ja

Idiot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kommet no lenger..har vært på rally...synd det da..så du blei frakjørt av ei jente!!!??!!

hehe, blei det jeg også..jeg hadde 55 hesters golf og hu hadde ascona med over 100..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot:)

velkommen velkommen:D

jepp morten.. fra kjørt av alt som gikk der... kunne vel stilt til start med scooter'n til søs og kjørt fortere enn jeg gjorde nå.... fikk 1 grom sladd på vei ned bakken bare.. og det var vel kun pga jeg fikk fart av bakken..hehe..

feil tenning i følge folket, og gasser'n er bare å kaste... ble 2 heat så ga jeg faen.. :hvaskjera . men det merkelige er jo det at jeg ikke har skrudd en skrue siden sist løp, og da tok jeg jo 3plassen(klubbløp mot folk som faktisk er driit gode) så bilen gikk bra en gang i tia. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer on-topic oppdatering i morgen..har en følelse av av mer enn halvparten av tråden er off-topic..men shit happens med sånne kranglefanter som "Ferrari"..

Du er da ikke noe mindre kranglefant du.. :rolleyes:

Dersom du egentlig ikke ville diskutere kunne du bare sagt at vi skulle gi faen i off-topic i tråden din vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da ikke noe mindre kranglefant du.. :rolleyes:

Dersom du egentlig ikke ville diskutere kunne du bare sagt at vi skulle gi faen i off-topic i tråden din vettu:)

var jo du som begynte diskusjonen...da måtte jo vi fortsette:anger: hehe, her er ihvertfall ON-TOPIC oppdatering...

lakka toppdekselet mattsvart...

toppdeksel2.jpg

toppdeksel.jpg

lakker bunnpanna seinere i kveld...

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo greit at det ser sånn nogenlunde ut under panseret..bunnpanna skal jeg lakke på grunn av rust..

Hva har du gjort av forarbeid på bunnpanna før lakk?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider