Gå til innhold

motorsportdude - BMW RCN prosjekt.

Ranger emnet

motorsportdude

Anbefalte innlegg

mener du da en bil med 90 Hk har en sjans mot en for eksempel 300 HK bil i et løp?

gleder meg til å se en bilcrossbil med 300 hester...men vent var ddet ikke en oldsmobile tilsalgs her a? bilcross bil med 330 hester...den tapte visst mot mange 90 hk biler..

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kommer det noen bygge biler snart eller????? er spent på prosjektet ditt håper flere kommer med bilcross bilane sine her åsså..........bra!stå på

kommer nok..gadd ikke ta bilder av ribbinga..kommer bilder av burbygging og bygging av motor/gir fester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være på di gamle rødblokkene dem er i stål da for på b230 er di nå av alu...

... eneste rødblokk med alu bunn panne kommer fra 360. b200K

motorsportdude:

om det er den oldsen til presidenden i hylkjerasarlag du mener tapte den ikke mot mange 90hk biler... syntes dere gutta prater vel mye svada:D.. ikke at det er noe galt i det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorsportdude:

om det er den oldsen til presidenden i hylkjerasarlag du mener tapte den ikke mot mange 90hk biler... syntes dere gutta prater vel mye svada:D.. ikke at det er noe galt i det....

mener å ha sett på film at den blir passert av noen golfer..:wonder: dvs ca 110-130 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorsportdude:

mkay... nie mente dem var av alu siden min var lakken forsvunnet meget mange steder og den var blank og fin. og virka som den var av alu... meget lett.

bilcross har vel mere med starten og førern enn bilen og motorn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo242, det var jo en stv amerikaner i kristiansand som hadde noe sånt med hk.. den ble jo også frakjørt av mange motorsvakere biler.... svada?

Så er vel det en ganske tung bil òg.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Støpejerns v8 i front er ikke det som gir de beste kjøreegenskaper.. men den til mickael Seilen hadde faktisk rimelig bra kjøreegenskaper... dessuten er understell ti ganger mer viktig enn motor... å få bilen til å sette seg rett under start er vel det mest kritiske.... med ordet svada mener jeg at dere prater mye tull som ikke stemmer helt... (ikke vondt ment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp.. derfor er hk bare et dumt tall.... i bilcross er det føreren og flaks som sakt, som har noe å si

Vel. Jeg kjenner ikke til reglene i bilcross, om det er noe "Jo mer hk, jo mer vekt må man ha", eller noe. Det jeg vet er at en bil med 150 hk går betydelig bedre enn en med 90 hk, dersom de veier omtrent det samme.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Støpejerns v8 i front er ikke det som gir de beste kjøreegenskaper.. men den til mickael Seilen hadde faktisk rimelig bra kjøreegenskaper... dessuten er understell ti ganger mer viktig enn motor... å få bilen til å sette seg rett under start er vel det mest kritiske.... med ordet svada mener jeg at dere prater mye tull som ikke stemmer helt... (ikke vondt ment)

den til seilen så jeg film av... gikk ikke så dårlig den gitt..hehe.. riktig, så ut til å være grei å kjøre, er ikke vær dag man ser en amerikaner gå fort i bilcross, eller, amerikaner i bilcross i det heletatt;)..

ja, jeg ville heller brukt penga mine på: plugger(altid bra å ha i stann),dekk(gjerne gullabo), og dempere kan være greit.... heller understell enn motor..

tar det ikke til meg eller no sånt assa, men hva sa vi som er svada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg kjenner ikke til reglene i bilcross, om det er noe "Jo mer hk, jo mer vekt må man ha", eller noe. Det jeg vet er at en bil med 150 hk går betydelig bedre enn en med 90 hk, dersom de veier omtrent det samme.

Eirik

nei den regelen er vel mere i asfalt racing om jeg ikke tar helt feil... i bilcross kan man ha 500 hk om man vil. det er helt fritt med motor og understell...

ja det er en selvfølge, men at folk trenger 150hk for å vinne sier vel mest om den som kjører bilen? har sett folk kvale til landsfinale med dempere som er myke som sykkelpumper, og motor som synger sitt siste vers liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbo242, det var jo en stv amerikaner i kristiansand som hadde noe sånt med hk.. den ble jo også frakjørt av mange motorsvakere biler.... svada?

det e den malibuen som går i bergen no... den har et problem på vått føre den bilen... mån tro hvorfor?? :P på tørt går det veldig bra da!

V8 motorer er jo klart de feteste motorene. det e rett og slett skikkelig power imotsetning til smålige 1,3 liters wankel motorer. høres jo ut som støvsugere på speed eller noe lignende. Du får jo veldig billige V8erer med sykt gode prestasjoner. Pluss det er noe helt eget å vite at du faktisk har en V8er under huven^_^

donuts cannot be eaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider