Gå til innhold

s4nd3r`s 740

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

40/40 senking på volvo:S han må ha vert full han som fant d opp:)

Synst no eigentlig 40\40 senking er greit nok eg... Da ser bilen heilt normal ut. Greit det er fint og sjå på ein senka bil, men liker ein bil ein kan bruke nesten overalt... Men berre mi meining... Kjørt bila der eg må bremse for det meste...

Men som eg sa, så er det utrulig fint med ein lav bil...

No har eg kjøpt og montert simons efekt anlegg, kasta katalysatoren. å kjøpt turbo vinge. :) men den blir vell ikkje montert før eg har fiksa bak skjærmen min å pussa ned den matte kvite fargen.. nåkken som har bytta en bak skjærm før?

Bilde004.jpg

Durty car..:P:titties:

ATT001.jpg

Ny vaska, Fjærna dei stygge stripene. å pirat flagg. (chlas olson)

PIRAT TAXI! :D hehe, antenna legg seg flat i 120..:ahahahhaha:

Trur du har fjuska litt når du vaska den... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synst no eigentlig 40\40 senking er greit nok eg... Da ser bilen heilt normal ut. Greit det er fint og sjå på ein senka bil, men liker ein bil ein kan bruke nesten overalt... Men berre mi meining... Kjørt bila der eg må bremse for det meste...

Ganske enig, for jeg har hatt blodsenka bmw, den tok nedi på KOMLOKK!:P

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
no de eg vore og henta dele bil. :) no blir det manuell. å forhåpentligvis oppat retta bak skjærm.. :) det står ei 5 trins manuell kasse i delebilen, 88mod.. passa den rett på motoren min?

passer nok rett på motorn ja, men du må vel skifte svinghjul å kløtsj å d. å mellomaksel?. og det dekselet inni rundt girstanga. trur jeg om jeg ikke husker feil

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider