Gå til innhold

s4nd3r`s 740

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

det er smale veia her inne eg bor. å ej va stressa å forkava for ej skulle rekke en buss. å så kom de en jævla turist, å ej måtte rygge. å bare såg inni de eine speile. å rygga mej rett inni en fjell vegg.. hadde nettop fått lappen. men ej lærte nåkke da. hehe.. :) men faen so sur ej va.. :(

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fann en spraylakkbox en dag. :) lakka grillen å listene runt lyktene svart. å eg har montert gle lys i take. :) plukka de fra en delebil. etter ej hadde lakka de oxo svart..

glelys.jpg

kjøpte meg 4 blå dioda fra biltema en dag, bare plaserte dei der, i ned kant på ramma på cdspelaren.. :)

straum fann eg på siggarett tendaren.. :m'm: harbrytar på dei,

lyse so sterkt... er ikkje rå og kjøre med dei..

ljos.jpg

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

No har eg kjøpt og montert simons efekt anlegg, kasta katalysatoren. å kjøpt turbo vinge. :) men den blir vell ikkje montert før eg har fiksa bak skjærmen min å pussa ned den matte kvite fargen.. nåkken som har bytta en bak skjærm før?

Bilde004.jpg

Durty car..:P:titties:

ATT001.jpg

Ny vaska, Fjærna dei stygge stripene. å pirat flagg. (chlas olson)

PIRAT TAXI! :D hehe, antenna legg seg flat i 120..:ahahahhaha:

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta frem høytrykkspyleren å få fekk refleksen på fangeren bak og forran! Å neste gang du vasker bilen så avslutter du med bumper shine. Det blir fint det :) Ser at bakfangeren er "ascona" matt, he he

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.... bilen va ganske skitten på bilde der.. :P va bare ett ilusjon bilde ta vingen.. har kjøpt plastik lakk på biltema, skall prøve den på støt fangerane åsjå om de blir bra. :) har brukt sån bumper shine. men de varte no bare til neste vask.. :p

1987" Volvo 740 turbo

Bil tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider