Gå til innhold

Bulker på taket.. Hvordan gjenopprette?

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

Gjest ReVolvolution
Ja, Bernt, jeg skjønner ikke hva du vil oppnå.

Om du ville ødelegge for BGK sin ledelse, har du nok ikke fått det til.

Men, ja, du regnet nok ikke med at jeg hadde vært inne å tatt en sikkerhetskopi av alt, før jeg oppdaterte versjonen av phpnuke som du hadde lagt ut?

Så du trodde vel at BGK skulle komme krypende til deg.

Når du skriver at du ikke gir tilbake databasen, uten at de betaler deg for jobben du har utført, så er det faktisk per. definisjon økonomisk utpressning?

Det er iallefall slik jeg definerer ordet utpressning..

Men til gjengjeld, klagde du på at du hadde blitt utsatt for oralt press, nok en morsom formulering fra din side...

Så det kan jo være vi har misforstått alt?

Du ville egentlig bare hjelpe oss til å bruke mindre tid på internett?

Vi bør vel sende deg et takkebrev isteden?

Som Colli påpeker, tenk på alle folkene med prosjekttråder, kommentarer, o.l., hvem taper på dette? Det er bare medlemmene som har tapt på at du stjal/ødela databasen (nesten en måned med medlemsvekst, tråder, innlegg, m.m., samt da artikler,etc.).

Les denne Olaf: http://www.lovdata.no/cgi-wift/wiftldles?doc=/usr/www/lovdata/all/tl-19020522-010-020.html&emne=falsk+anklage&&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den loven som det henvises til, gjelder kun hvis den som blir falsk anklaget, blir straffet eller siktet for den falske anklagelsen.

Uansett så blir denne tråden stengt da den gikk fra takbulker via krangling til mistolkning av straffeloven!

Som man reder, så ligger man!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår