Gå til innhold

Bulker på taket.. Hvordan gjenopprette?

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, som forklart, jeg har noen stoore bulker i taket på min 245.. De buler nedover, ingen hakk..

Hvordan kan dem gjenopprettes??

har du husket å ta backup? det er greit når du skal gjenopprette..

litt vanskelig å rette ut bulker i taket da dette er en myk plate. det du kanskje kan prøve er å slå de ut med håndemakt? evt bytte takplaten ,dvs hente fra donorbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Trenger ikke å se fint ut når jeg er ferdig, bilen er demontert innvendig og skal bygges om i løpet av vinteren.. Tror jeg prøver å dunke dem ut med en plasthammer først..

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er et problem de fleste 245 eiere har hatt..

Kan du fortelle meg hvorfor du tror dette er et problem de fleste 245 eiere har hatt? Jeg har ikke hørt om noen andre! :P Forresten, var det ikke du som klaget så jævlig på at folk lager nye tråder for HVER ting de lurer på? Du ba de lage seg en prosjekttråd, så kan de spørre der. Jeg ser ny topic med ny ting hele tiden fra deg nå. :iconsm

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

berntsolsenkriminelltraadspammerwr3.jpg

Kan du fortelle meg hvorfor du tror dette er et problem de fleste 245 eiere har hatt? Jeg har ikke hørt om noen andre! :P Forresten, var det ikke du som klaget så jævlig på at folk lager nye tråder for HVER ting de lurer på? Du ba de lage seg en prosjekttråd, så kan de spørre der. Jeg ser ny topic med ny ting hele tiden fra deg nå. :iconsm

Ja, ironisk nok er Bernt en storprodusent av "n00b"-tråder, selv om han disser de nye på forumet. Han lagde jo faktisk en tråd ang. ryggelyset sånn, rett etter den dissetråden.

Merkelig dette, hver gang Bernt S Olsen har et problem, så er det "noe de fleste 240 eiere har". Som når han hadde koblet ryggelyset sitt og fikk motorproblemer, hehe...

Kanskje de fleste 240 eiere har problem med at de "kjøper ting" som de ikke betaler eller henter, som feks. Snutepanser, da jeg vet du sliter med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de fleste 240 eiere har problem med at de "kjøper ting" som de ikke betaler eller henter, som feks. Snutepanser, da jeg vet du sliter med det.

Ja.. der må eg si meg enig..

Skulle selge noe styling for en stund tilbake.. Han var veldi intresert, men så plutseli nei. Ikke hørt noe mer..

Og så skulle han selge noen felger.. Eg sa eg ville ha de.. Kanskje bytte de mot noe. Han sa.. Jada. Vi kan ta det i neste uke. Sendt flere PM til han uten noe svar.. Kunne no sagt han ikke skulle selge felgene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. der må eg si meg enig..

Skulle selge noe styling for en stund tilbake.. Han var veldi intresert, men så plutseli nei. Ikke hørt noe mer..

Og så skulle han selge noen felger.. Eg sa eg ville ha de.. Kanskje bytte de mot noe. Han sa.. Jada. Vi kan ta det i neste uke. Sendt flere PM til han uten noe svar.. Kunne no sagt han ikke skulle selge felgene da...

Snakker du om trådstarter nå Eldar?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår