Gå til innhold

dyser

Ranger emnet


maxmarius

Anbefalte innlegg

hmm? vill det lønne seg for meg å anskaffe meg en 3" lm fra bmw?er dei bedre?

 

njaaa, skeptisk.....

 

Eg har ikkje prøvd det her, men vist du øker arealet i lmm og øker dysestørrelsen like mange % uten å gjøre noe med styreenheten og det skulle virke som "240 V8 POWER" sier, har du fortsatt samme lambda verdi(blandingsforhold) som du hadde med orginal dyser og orginal lmm på tomgang og ved lav belastning. Ellers vil den jo bruke MYE bensin og ha dårlig kjørbarheit. Da sjønner ikkje eg at det vil bli noe feitere blanding under belastning heller.

 

Men har noen prøvd og det virker så skal ikkje eg nekte for at det kan gå, men hadde satt pris på en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår