Mikaelbs Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hei. Lurer bare på om noen kan si meg målene på dørhøyttalerne på en vectra B? Jeg har akkurat nå for hånden på e-bay noen focal dørhøyttalere 6,5". og focal 5.25" som jeg tror passer i bak dørene... Passer de? Har ikke bilen tilgjengelig nå. Sitter på skolen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 5,25 er bak og 6.5 er front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelbs Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 tacker så mycket:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aicer Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Quoter fra min egen tråd HER pLxr: I Opel Vectra B 97, er det foran 6,5" høytaller + 1" diskant + 3" \ 3,5" mellom-bass\diskant (i andre ord, tre-veis frontsett). Bak er det 1" diskant + 5" høytaller.[\QUOTE] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 aicer: på min bil var det ikke diskant bak da... når jeg byttet var det en skrue bak diskant lokket.. :) + 5.25" var størrelsen på orginal høytallerene min + de nye focal som passet perfekt\likt som de orginale :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg