rozzy Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 noen her som har peiling på sånt her utstyr? fikk låne det av en kompis av meg.... men han fortalte ikke hvordan jeg skulle kalibrere det slik at jeg slille rett camber og toe. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hehe gammelt dette:p ikke mye laser styrt system. De ledningene fører lys inn på hvert apparat. Som deretter blir reflektert over på andre siden. Men du må først kompensere hver side anngående hjulskjevhet. Først tar du for deg bakstilling så på forstillings. få kompisen din til å vise deg, ellers kan det fort bli krøll i vinklene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 før det igjen må du calibrere dem på en stang som er i water. Jævlig kjedelige greier å bruke.. *avsky* Godt vi har laser på jobb :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 he he, ja, kan ikke si at jeg har brukt dette så mange gang, ikke at lysta har vært til stede heller:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Kanskje man bare må kjøre biln inn på møller for å få justert forstilinga. Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 fra alta du? ifølge profilen..? tja. normotor(møller) funker bra. litt i dyreste laget da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg