Gå til innhold

B230et overhaling

Ranger emnet

SHN-Motorsport

Anbefalte innlegg

kjøp en haynes-bok og komplett pakningssett... se f.eks på http://www.bcb.no - der kjøpte jeg råde og veiv lager, komplett pakningssett med forsterket turbo toppakning, komplett sett toppbolter i hardstål, regreim og spennhjul for 3000 kr... :)

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte rundt 2300 for alt det der hos pedersens racing ;) har haynes bok men trodde ikke der var noen oversikt over hvor alle tetninger og skal! har jo plukket fra hverandre motorer før men har ikke plukket fra hverandre en slik en! fant noen dårlige bilder på volvo vadis men får vel bare stupe uti det med det jeg har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enklere motorer skal man lete en stund etter. Ta f.eks. bilder av alt når du plukker fra hverandre evt bruk små ziplock-poser som du kan skrive på eller merk ting med maskeringstape som du kan skrive på så skal du se ting går veldig greit. ellers er det jo bare å stupe uti det og poste bilder her om du lurerpå noe :)

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen problem å se hvor delene skal :thumb er som å leke med lego:thumb

jeg er endelig ferdig med sammensettingen av motorn min.. må montere turboen å ledninger ++ litt småtter.. *klarte å knekke ene eksosbolten..:iconsm * såe den måtte borres ut :puke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørt om nye eksosboltæ? tulling :p di e jo ihjælhærdæ og sprø etter et liv i ekstrem varme ;)

jepp.. va på volvo å fekk tak i div småsaker..:thumb

no gjenstår ledningen å eksosanlegge + sekkert litt småsaker e ha glømt:P :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min spratt ut i går så no e dæ full overhaling og snacks... bi f blokk me sjikkele rådæ ;) go bunndel ;)

det er jo goodie:thumb

har noen slangeklemmer og ledninger (++ litt andre småting) så er min startklar:???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider