Gå til innhold

Info om konkurransen 2 september hos Bilradiospesialisten AS i Trondheim

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Vi arrangerer dB Drag Racing og Bass Race hos Bilradiospesialisten AS i Trondheim 2 september. Vi starter opp klokken 10.00 (innsjekk fra klokka 9.30) og skal være ferdig klokka 15.00. GRATIS påmelding for samtlige deltagere i både dB Drag Racing og Bass Race. Det vil også være diverse publikumskonkurranser.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så jeg såklart nå! Søren også, nå som jeg har fått WB'ene til å spille som fy! Er sykt spent på hvor høyt jeg spiller i Vectraen nå, for det spiller grusomt høyt til å være 2x10"..! Når blir neste gang, Tor Steinar?:D

Er jo bare å ta turen da :D (til gatebil altså)

Hvis ikke får du jo sjekke terminlisten på http://www.dbdragracing.no

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg bygger fremdeles for harde livet. vet ikke hva det blir til før det blir mørkt i morgen... men satser på at jeg kommer jeg også, men ikke i street C som planlagt.

Hva slags anlegg stiller du med nå da? fått alt nytt eller?

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å ta turen da :D (til gatebil altså)

Hvis ikke får du jo sjekke terminlisten på http://www.dbdragracing.no

skulle jo egentlig til Rudskogen, men ble alt for mye stress:-S Så kom det noe i veien, så får det ikke til:( Synd men sant, hadde jo bestillt utstillingsplass og alt! får vente til jeg har byget ferdig alt samma, og vente til neste år når det blir i Tr.Heim:D

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener seriøst at du må dumpe den zapco ampen om du fortsatt bruker den. Den holder ikke mål.

jaha, å hva er feil med den da? er blaupunkt forsterkeren som tok suben denne gangen uansett.

zapcoen er både kraftigere, kjøligere, mindre, og har høyere virkningsgrad enn blaupunkten uansett. så kan ikke helt se hvordan du kan si at den ikke holder mål.

om en forsterker til 20k, som går for å være en av de bedre, ikke holder mål - hva holder da mål?

kan ikke skylde på forsterkeren for at subene ikke tåler effekten når jeg drar elementene langt over x-max eller kjører forsterkeren i klipping for å oppnå den siste db'en... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke skylde på forsterkeren for at subene ikke tåler effekten når jeg drar elementene langt over x-max eller kjører forsterkeren i klipping for å oppnå den siste db'en... ;)

Er jo akkurat derfor jeg sier du skal scope, såvidt meg bekjent tjener du ikke noe særlig på å klippe signalet hvertfall, heller andre veien, som du selv har merket.

Så enten gainer du for høyt eller så er spilleren din på tur.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tjener faktisk over 2db på å kjøre i klipping. du tjener db på det, men taper suber veldig fort. er derfor få gjør det, ikke fordi de ikke tjener db på det.

behøver ikke scope, for jeg Vet når forsterkeren klipper, men kjører den uansett i klipping for høyere spl.

hadde jeg hatt en forsterker pr. sub kanskje, så hadde jeg ikke behøvd det. men det har jeg ikke... hehe :P

edit: men dette går vel kanskje litt off topic nå.. ^_^

stiller i street B om jeg ikke får bygget ny kasse som tar alle elementene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider