Gå til innhold

Min V70R AWD 2000, Laserblå - Nå med nye bilder

Ranger emnet

nv70r

Anbefalte innlegg

Var og plukket opp min nye V70R AWD 2000 Laserblå på mandag. Har ikke fått gjort noe drastisk med den enda, men planene begynner å bli klare:

v70rawd2000-02.jpg

v70rawd2000-05.jpg

Har noen flere bilder her: Bilder V70R AWD 2000

Her har jeg laget en prosjekttråd: Prosjekt V70 R AWD 2000

Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R

Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum

Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nv70r.

Grattis med ny slede. Bør vel flytte litt på seg denne, skulle jeg tro.

Jeg har et lite spørsmål, som du kanskje kan besvare etter å ha rattet litt rundt i nybilen:

Opplever du, som jeg, at skvettlappene tar borti når du kjører ned av relativt lave fortauskanter, ugreie fartsdumper etc? Jeg er plaget av dette, spesielt bak, og jeg kan love deg, lyden er slett ikke behagelig. Jeg har, som du, skvettlapper både foran og bak, og innrømmer gjerne at disse er jeg svært fristet til å ta av. Og nå som vinteren kommer kan det vel tenkes at lappene fort blir fulle av snø og is og greier.

Så hvis du, eller andre lesere, vet om noen skvettlapper som kan passe, men som er litt mindre (og kanksje litt mykere) og bedre tilpasset senkede V70er, så ikke nøl med å gi meg et hint.

Som sagt, pen bil. Ser frem til å se hva du får gjort med denne etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Er det ikkje denne ein her på forumet hadde, men fant ut at den var kolisjons skada og ramme skeiv?

Nei, det er det ikke. Jeg har hentet denne bilen fra Tyskland selv.

Sikkelig fin brakke du har kjøpt dæ no ja:)

Kor gammle V70R'n din går hæn no da?:)

Takker for det.. Alltid artig med litt tilbakemeldinger.

Det var en borte i Ski som kjøpte bilen.

Ang. Skvettlappene så vet jeg ikke enda, har ikke registrert bilen enda, så jeg har ikke kjørt bilen i mer enn ca 3 km. Skilter kommer om noen uker. :)

Ellers så har jeg gjort litt på bilen de siste ukene, bla. laget meg en ny basskasse:

v7ra2006-12.jpg

Sjekk gjerne ut denne prosjekt tråden, for full oppdatering hva som er gjort og skal skje: Prosjekt V70R AWD 2000

Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R

Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum

Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...