Gå til innhold

Min V70R AWD 2000, Laserblå - Nå med nye bilder

Ranger emnet

nv70r

Anbefalte innlegg

Herlig bil, det er det bare å si. er det manuell`kasse?
Takker. Nei "dessverre" er det automat på disse bilene. AW50AWD. Så høyere bensinforbruk er noe man må leve med.. :)

Det er vell samme girkasse og drivverk som på min 193hesters v70awd??

Hvor mye tåler gkassen og drivverket? Noen som har fakta og eller meninger om dette?

Bilen har 265 HK originalt, så drivverket bør være dimensjonert for det.

"R" har AW50AWD, 5 trinns kasse, 193 HK AWD har AW42AWD, 4 trinns kasse. Hvis du har 4 gir så har du AW42AWD.

Nå er klarglass lyktene også montert:

v70rawd2000-15.jpg

Måtte også få på vinterdekkene i går, 17" Comet felger:

v70rawd2000-17.jpg

Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R

Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum

Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Alle "R" modellene har blitt levert i både Automat og Manuell, utenom denne Laserblå utgaven som kun ble levert med Automat.

Må spise opp ordene at den bruker mye bensin. Har fått kjørt den på litt pen langkjøring nå, og da går den på ca. 0,86 l/mil. Noe jeg syntes var veldig bra.

Eller så er basskassa og "CarPuteren" montert i bagasjen:

v7ra2006cp-09.jpg

Og siden bilen hadde hull i taket til mobilantenne, fjernet jeg denne og la opp en antenne til trådløst nettverk, og skjulte denne med en takantenne dummy fra V50:

v7ra2006cp-11.jpg

v7ra2006-27.jpg

Her henger skjermen til carputeren, 7" widescreen med Touchscreen, ledningene er flyttet og rettet skjult bedre etter bildet er tatt. I bakgrunnen på enden av knapperaden ser dere min spesial tilpassede "PC" knapp. :)

v7ra2006cp-08.jpg

Volvo V70R AWD 2000 - Prosjekttråd V70R

Volvo 945GL 1992 - Besøk Norsk VolvoForum

Leter du etter Volvo Skiltplater, dekaler eller Steilende Elg merker? Vi har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider