Gå til innhold

Mye bilstereo selges!

Ranger emnet

ErikJ

Anbefalte innlegg

Heisann

Da er det store forandringer i planene etter jeg kjøpte meg ny bil og annet anlegg.

Dette er utstyr jeg har spart opp,Ikke tyvegods med andre ord.

Kan byttes mot andre saker(stereo,kabler osv). trenger felger feks 17" 5x100 ET ca 35

Salg :

Alle varene befinner seg i Bergen og kan hjelpe til med levering mot stavanger og i bergen omkrets. Alle prisene er + eventuell frakt oppkravsgebyr.

Ved oppkrav liker jeg få forskuddsbetalt prisen for forsendelsen.

Meg får du lett kontakt med via Pm,denne tråden, eller er du av den pratsomme typen har jeg tilogmed mobil nr 95979343

Først, hadde tenkt ligge bildene inn i tråden,men siden jeg ikke klarte resize de, så de får de ligge der de ligger. http://www.home.no/erikjoh/Salg/Selges%20september%2006/ ser snåle ut fra min maskin skal prøve finne resize program.

Det som skal selges er :

Forsterkere :

Lightning Audio monoblokk B350.1. (250rms 4 ohm, 350 2ohm)Denne brukte jeg til to stk Pioneer 12" , ikke så veldig tungdrevne. Ser nesten ny ut og Ligger i orginaleske med remote og papir. Bildet tok jeg av en annen lik jeg hadde før jeg kjøpte denne. 1400 kr

Dynabel firekanaler : Denne er pent brukt og framstår som veldig pen med lite riper . Denne brukte jeg i bilen til min bror , da drev den et frontsett og en 12 " dynabel med godt resultat. 1100 kr

Orion tokanalere : De fikk jeg med en bil jeg kjøpte, da drev de hver sin 12" biltema sub. fungerer helt greit,men er ikke så voldsomt yter noe sånt som 2x120 sikret med 2x20A hver. 400 krstk

Filter :

Har et aktivt filter jeg tenkte bruke til midbass. Det går for 100 kr.

Har et biltema filter ny i eske for 100 kr.

Har et Cerwin vega filter det går for 150 kr.

Dere må nesten bare finne fram selv til siden jeg linket til, gitt totalt skeis dette med bildebevis.

Høytalere :

Axton 7x10" (tar bilde av de ved interesse) helt nye kjøpte de i tyskland for 1000 kr. Selges for bud på noen hundrelapper.

Philips 8" fulltonehøytalere de er helt nye og jeg mener de må være et meget godt alternativ til 6x9. selges for bud

Har noen løse diskanter kom jeg på, et par fra macrom, et fra dls og et fra biltema. gi bud.

Har et sett med Focal 130v2 , dette er høytalerne jeg har dradd med meg fra bil til bil,alt annet har blitt byttet. men nå har jeg plass til 6.5 i dørene så da selger jeg de. De er 5.25" , det er delefilter og skikkelig god diskant med de.

Nypris 2500 kr for ca 2 år siden. selges for 1000

Subber

Infinity Kappa Perfect 12.1 http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=725

selges for bud

SPL 12" på 800rms , navnet sier alt, SPL.(ser de selger den ny på finn, for 2000 kr) Driver den perfekt med Dynabel 1702 (500 rms ca) . Den står i en reflekskassse som kan selges også (bygget av tykk mdf og trekt. ser veldig bra ut.

Tar gjerne imot bud på denne også. spesifiser om med kasse.

Zachry bx 12 : Denne spiller helt greit, har egentlig mest brukt den hjemme.

selges for 400 kr.

MGR f series 15" : Spiller helt greit synes jeg. 500 kr.

Celestion AP-10 2stk : De her kjøpte jeg brukt , bygget kasse som ble helt feil for de og siden ikke brukt. De skal ha litt stor kasse med luft ikke liten lukket som jeg presterte bygge. selges for 700 begge to.

Velocity 10 toms . denne ble jeg skikkelig overrasket over når jeg koblet den til. Skikkelig trøkk for størrelsen. Gjør jo heller ikke noe at det er veldig praktisk kasse på den også . kassen er 50x30x30 båndpass. (uten at jeg har sjekket selv sier jeg det er to spoler på denne, da det er to utganger i bruk)

denne selges for 800 kr

MDS 10" : helt grei liten sub med kasse (burde helst vert større kasse på den)

Selges for bud på noen hundrelapper.

Marquant 10"

helt ny 10" selges 200 kr

Riesen 8" 2stk : Hadde tenkt bruke de som midbasser ,men det ble aldri noe av så de selges nå for 300 kr samlet. ser og virker som ny

Thump 12" fikk den med midbassene, har aldri prøvd den. selges for bud.. ser ikke brukt ut.

Pioneer 12 platers cdskifter selges for bud (med alle kabler)

Pioneer DEH-7500mp selges grunnet overgang til p99 jeg har liggende. Spiller MP3/WMA i tillegg til vanlig CD.

Dette er en US-modell slik at det ikke er RDS, men søker både par & oddetall med veldig bra mottak. Spilleren har IP-bus, slik at det meste av utstyr kan kobles til. Fjernkontroll følger med. Spilleren har et par defekter ! Alle linjeutgangene er det støy på , da kan du jorde de med spilleren (kabel på hver) samt at når spilleren står og spiller midt i en sang feks blir mye av displayet hvitt i bakrunden. fult leselig men feil som skjedde etter jeg gikk tom for strøm. når du bytter sang eller skrur opp blir det helt vanlig igjen,kun når den står uberørt i en sang.

Selges for bud.

Har en pakke fra monstercable med noe strømkabler og greier, som selges veldig billig. dette er pinglete saker så det er sagt.

Nytter også sjangsen til å sjekke interesse for Hjemmeforsterkere. De har vert brukt til å spille heismusikk. nypris over 20' for endel år siden. Jeg kjøøpte de for bruk i heftig hjemmesub prosjekt som ikke overaskende ble nedlagt.

Det er to monoblokker og en forforsterker. Inkel er merket. bilder ligger på siden,for mer info ta kontakt.

Ble mye preik dette. spør i vei så får du svar kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider