*>TT<* Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 har nå kjøpt meg en 12" cadence wild beast, og aner ikke hvor stor kasse som er anbefalt på denne. håper noen kan hjelpe meg med det. skal være i en dodge ram van. og, skal den være portet/lukket? hører for det meste på techno/rock/pop... og evt, hvilken demping i kassa jeg burde bruke..?? Siter --------------------------------------------------- -------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 rundt 45 liter med en 4" port synes jeg å huske Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Har forresten en slik i kasse, den er litt for stor, men spiller bra uansett :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg