Gå til innhold

organisk lamell

Ranger emnet


Orjuz

Anbefalte innlegg

forskjellen er belegget på lamellen.

 

en standard lamell er som oftest organisk og er lett å kjøre igang med da belegget ikke biter så godt som sinter.

sinter brukes stort sett når det trengs litt bedre clutch, røkker igang når den biter til trykkplata.

 

f.eks en sachs racing trykkplate kan holde 440nm med org. lamell og 550nm med sinterlamell.

forståelig?

56 chevy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår