kANVO Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Heisann! Har et frontsett liggenes som jeg skal sette inn i min golf... Lurer på om noen har gjort dette før? Trenger noen tips til diskantene, hvordan jeg skal feste de... Har dette frontsettet http://www.strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=57_108&products_id=359 Tatt en kikk nede der hvor diskantene skal sitte, veit ikke heeelt hvordan jeg skal feste de. Takker for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hvis du ikke har høytalere i dashbordet, så kan du legge diskantene der. Hvis ikke må du nesten kutte hull til de en plass. Evnt lime de utenpå. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kANVO Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Ja skal ha diskantene i dashbordet, bytter ut med de som sitter der... Men veit ikke helt hvordan jeg skal få festa diskantene nedi der :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 lag et hull til de i en tynn plate ellerno, som passer over de festene som er der fra før. Evnt, så kan du bare lage hull til de i høytalergitteret. Slurver du vil det se ganske stygt ut, og du kan glemme og bruke de som vanlige gitter senere, men lyden kommer hvertfall mer fram i stedet for å drukne nedi gropa der. Diskanter er ikke så kraftige vetu:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kANVO Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hehe satser på å lage til et eller annet som fester de, tør ikke og surre med gitteret :) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Jeg dreide ei plate som passet ned i 4" hullet som er i dashen, også felte jeg ned et hull til 1" elementene der, det fungerer veldigbra! Men spørs om du har tilgang på dreibenk og materiell da! jeg lagde det i hvit-plast, pga vekten og at det er så kjapt og dreie det! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kANVO Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Okei, takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Burde ikke være umulig med ei stikksag og litt finér heller... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Jeg mekka til en finerplate og putta diskatene nedi der, funka som faen det. Diskanthøyttalere er en stor fordel! Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hvis du ikke har høytalere i dashbordet, så kan du legge diskantene der. Hvis ikke må du nesten kutte hull til de en plass. Evnt lime de utenpå. dashbordhøytalere er jo orginalt, så det MÅ jo ha sitti der fra før Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 dashbordhøytalere er jo orginalt, så det MÅ jo ha sitti der fra før Å neidu, det er langt i fra originalt. Hulla er der jo såklart, men ikke alle biler som hadde innmat der. Min feks:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Trodde nå ihvertfall dash var orginalt, men ikke dørene foran. Det må da være det? Da var ikke bilen din levert med cdspiller engang orginalt da? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Noen som har deltajerende bilder av no slag? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Da var ikke bilen din levert med cdspiller engang orginalt da? Tror faktisk CD-spiller var ganske kostbart og sjeldent ekstrautstyr i 1993 gitt :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Trodde nå ihvertfall dash var orginalt, men ikke dørene foran.Det må da være det? Da var ikke bilen din levert med cdspiller engang orginalt da? Nope. Ei heller kassettspiller, radio, gramofon, A-TRAC, båndspiller eller spilledåse. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg