Mr Golf 4 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Nå som Pioneer deh-p77mp er solgt.har jeg begynt å snoke etter ny spiller. Snakket med flere forhandlere idag.Ble tipset angående denne...........:thumb http://www.eclipse-web.com/eu/en/cd/index.html En av de spillerne jeg vil vurdere,sammen med nye p88rs.Er det noe tilføye her.Noen som har kjennskap ,foruten han som tipset meg om denne.:respect Må si jeg likte denne godt.............. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Det er sjelden jeg er så kritisk som dette, men den spilleren synes jeg var grisestygg. Og kan overhode IKKE sammenlignes med P88RS når det gjelder utseende hvertfall.. Ellers skal vel Fujitsu Ten være kjent for grei kvalitet. Men det kommer vel an på øye som ser, så siden der er du som skal ha den er det jo opp til deg. Det var jo en tråd her for en stund siden med endel slike toppspillere som ikke var særlig kjent i norge, du kan jo prøve å spore den opp.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Damn, den spilleren får Blaupunkt til å se dyrt ut... :) Pioneer DEH-P88(0)PRS er fet, det er hvertfall min erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Aldri likt Blaupunkt sine spillere utseendemessig :puke: Pioneer P88(0)PRS <3 :partyon: Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Man aner en viss ironi av trådstarter her.... :confused: Håper jeg hvertfall.... :m'm: Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ehm.... NEI! Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Det skal mye til å slå 88RS på design, det er helt sikkert. Men det var mye gromt utstyr på Eclipse'n Navi-uniten dems var hvertfall lækker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det er sjelden jeg er så kritisk som dette, men den spilleren synes jeg var grisestygg.Og kan overhode IKKE sammenlignes med P88RS når det gjelder utseende hvertfall.. Ellers skal vel Fujitsu Ten være kjent for grei kvalitet. Men det kommer vel an på øye som ser, så siden der er du som skal ha den er det jo opp til deg. Det var jo en tråd her for en stund siden med endel slike toppspillere som ikke var særlig kjent i norge, du kan jo prøve å spore den opp.. Hva slags kunnskap sitter du inne med,når det gjelder oppbygging av en cd-spiller. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hva slags kunnskap sitter du inne med,når det gjelder oppbygging av en cd-spiller. Per.... Dersom du nå utfordrer Zetec på stereo-kunnskap håper jeg du er forberedt. Det er alt jeg har å si. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 det var nå bare et ærlig spørsmål. Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Har ikke hørt om denne Eclipse spilleren, men de har levert bra tidligere i forhold til prisen. En spiller som JEG ber deg undersøke, er Ural spilleren det var så masse snakk om her for en stund siden. Det skal visst være et sykt råskinn! Men den MÅ importeres, tror ikke det ble noen norsk importør på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hva slags kunnskap sitter du inne med,når det gjelder oppbygging av en cd-spiller. Per.... Du klarte ikke å tyde svaret mitt bra nok ? Skal skrive det hele i en setning: Den spilleren du linket til ser forfærdelig ut designmessig. Stygg, ekkel, billig ++ :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Fete specs, men noe designperle var det vel ikke ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Du klarte ikke å tyde svaret mitt bra nok ?Skal skrive det hele i en setning: Den spilleren du linket til ser forfærdelig ut designmessig. Stygg, ekkel, billig ++ :) Hva har utseendet med innmaten å gjøre.Skjønner ikke hvorfor du legger inn post angående design messig.Pandaen din er vel ikke akkuratt ett vakkert syn, men du har vel noen sånne,eller??????:win For att du ikke skal drite deg ut blant forumbrukere,så forklar meg hvorfor Eclipsen er en billig drit som ikke kan brukes i SQ. PS,Zetec P88RS og Eclipsen er samme pris.Dvs 399.50us dollar Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jeg skjønner jo ikke helt hvor du vil, no offence altså. Jeg har ikke kallt den spilleren noe billig drit, jeg sier at den ser BILLIG ut, det er to helt forskjellige ting. Hvorfor den etter din mening (?) ikke er brukt i SQ er vel fordi den ser ut som den gjør. I SPL konk'er hvor jeg deltar selv bryr vi oss katta om hvordan det ser ut, så lenge det spiller høyt, jeg hadde aldri brukt en panda i sq sammenheng, nettopp fordi den ser ut som den gjør, jævli stygg. Håper at du klarer å legge saken bak deg, og sorry for at jeg ikke deler samme mening om deg ang. spiller, men det er hvertfall viktig for meg at det også ser bra ut og spiller bra. (Edit: Når det gjelder vanlig bil og SQ, ikke dB-drag) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg