Gå til innhold

Noe så lækkert

Ranger emnet

Mr Golf 4

Anbefalte innlegg

Du klarte ikke å tyde svaret mitt bra nok ?

Skal skrive det hele i en setning:

Den spilleren du linket til ser forfærdelig ut designmessig. Stygg, ekkel, billig ++

:)

Slik jeg tyder posten til Per lurer han på om noen har noe å si om spilleren generelt og da er det dumt å henge seg opp i overskriften hans.

Han spurte ikke om andre synes den var "lækker".

Til Per: Jeg har ikke hørt denne spilleren, men jeg har tatt den i nærmere øyensyn og den er finere i virkeligheten enn på bildet, jeg synes den er fin.

Den har veldig mange gode lydmessige features.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt eller spørsmålet var jo snakk om utstyrsnivå og ikke design.

Men etter å ha lest tråden i ettertid,så ser jeg att spørsmålet kom "litt"

skjevt ut.Eclipsen fåes i flere farger.

http://www.eclipse-web.com/eu/en/cd/others.html 5 farger.

Synes dette ikke er akkuratt stygt.MEN herregud,forumbrukere får jo for all del mene hva som helst om design på produkter.Det dr........er jeg i.

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg ser det ut til at spilleren vil passe fint i biler med runde instrumenter. og spesielt hvis bilen har en alu ring rundt instrumentenne.

Designet på spilleren er nok tenkt nøye igjenom og ihhl til noen bil intriør design.

Nå har jeg ikke hørt den eller den pioneeren. og kan derfor ikke si hvem som er best lydmessig.

Men det er vel bare og høre på dem begge. For meg det og kjøpe spillere, høytalere eller forsterker uten og høre på. Er like dumt som og sjekke gresklipper kniven mens klipperen går...

Tj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider