Gå til innhold

Justerbart senkesett

Ranger emnet

VipS_VimS

Anbefalte innlegg

Skulle skifte bremseskiver og klosser bak på bilen min her en dag, ja jeg er av de heldige som har skiver bak :) Da fikk jeg meg en overraskelse, høyre fjæra mi bak var knekt tvers av, huff tenkte jeg. Men i etterkant har jeg funnet ut at det betyr jo bare at jeg må ha nye fjære, og da kom jeg frem til at det må nok bli et justerbart senkesett! Har tenkt på det settet som marvil har på din golf, det fra eye-candy.

Det jeg lurer på er om det passer til alle biler. Jeg har GTi 8v, altså skiver bak. Men eye-candy har jo bare et justerbart sett. Regner med det passer til alle Golf 3, men ville bare spørre her først, for å være sikker.

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vertfall anbefale det settet, er knallfornøyd hittil.. :)

Har dessverre ikke alle papirene her, men kan sjekke TUV-papirene en dag om det står noe om det. Mener vertfall det står noe om 1HX0 eller hva det var, men aner ikke om det innebefatter GTI (men tipper festene er like?)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd hittil.. :)

Er vant til senkefjærer på originaldempere, så har ikke det beste sammenligningsgrunnlaget.. :)

Syns det er akkurat perfekt nå, ikke altfor stivt, men nok til å kjenne humpene i veien. Blir en del stivere om jeg senker mer, var vertfall det før jeg måtte heve den litt igjen før godkjenninga..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider