Singh_Supreme Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 det er jo ikke noe stress å legge opp kabler i en golf da... er gjort på null komma nix... og bygge anlegg i golf er jo simpelt som bare det;) Så bare å bygge i vei! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ja, ''bare hive det inn'' ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
007solberg Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hehe =) *ler* vel, alt man har gjort før kan jo fort betegnes som lett. Vet at golf har alltid vært ett bra utgangspunkt for å bygge stereo i =) Har bygd i både 1-2-3, men ikke i min 4èr.. Kanskje blitt for gammel til sånt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 hehe =) *ler* vel, alt man har gjort før kan jo fort betegnes som lett. Vet at golf har alltid vært ett bra utgangspunkt for å bygge stereo i =) Har bygd i både 1-2-3, men ikke i min 4èr.. Kanskje blitt for gammel til sånt :P hva har det med topic å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
007solberg Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ja, ''bare hive det inn'' ;P __________________ vw golf 4 99 mod 1.6 hissige litere :D -------------- å hva har det med topic å gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ja, ''bare hive det inn'' ;P__________________ vw golf 4 99 mod 1.6 hissige litere :D -------------- å hva har det med topic å gjøre?? ;P Men back on topic: Tror faktisk jeg klarte å sprenge de orginale høytalerne i dag (inflames sin skyld.... ;P ) så alle tips mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fear1255 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 hadde jeg vist hvor mye tid og faenskap det var å sette i høytalere dørene og strekke kabler til bak dørene hadde jeg aldri giddi;) må jo ut med hele spilleren og det er noen skruer, svette og iritasjon skal jeg si deg:P det gjelder da golf med stof lott ubrukelig, intigrert spiller:rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Å trekke strømkabelen fra batteriet til forsterker (evnt i bagasjerommet) er ikke ikke noe problem. Hullet i torpedoveggen ligger bak hanskerommet. Hanskerommet demonteres ved å skru ut tre? skruer inni hanskerommet og 3 under. Så bare vipper du det forsiktig ut. (Sitter fast i klips). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg