Accord jævel Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 skuffende få som kjører accorder her... Uansett ikke mye å skryte av men vi får se med tiden hva som kan skje med den... gjerne kom med forslag, har ingen planer helt klare enda men lurer på om det blir kun senking på den :wonder: altså Ja og jeg synes d bør bli flere accorder hær så det blir lettere for alle å få nødvendig hjelp eller tips som kan være greie å ha...=) Siter Accord 1990 2.0 D bli itj fart uten bart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage76 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hei. Den ser jo pen ut den,du får spare opp litt penger til nye felger da vet du. Gjør utrolig mye på utseende. Hva slags motor sitter det i Accorden din forresten? Siter 92 Honda Prelude 2,3i 4ws 160 hk. 00 Honda Africa Twin 750. 98 Honda Cbr 900 rr. Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hei du.. jjeg har hatt samme bilen som deg.. det jeg gjorde med den var å kjøpe 2.2 i leppa til front fangeren. kjøpte blanke blinkers på skjermene. satte på 17 tommere. lakkerte baklyktene helrøde.. og vips var den helt grei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord jævel Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er en 2.0 motor 16v men finner ikke ut om det er en ex eller ikke... står ikke noen sted ikke en gang i vognkortet... Foresten kjenner noen noen som har et høyere baklys som jeg kan kjøpe? Siter Accord 1990 2.0 D bli itj fart uten bart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord jævel Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 golftdkgreen vet du om det går på 18 eller 19"? eller blir 17" stort nok? Siter Accord 1990 2.0 D bli itj fart uten bart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har accord 87 ex... men har laget tråt under prosjetk-forumet, http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=131788 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har noen peiling på om det er samme fester på fr.fangere og b.fangere ? Jeg menner den accorden som er fra 90-94? for jeg finner masse fin styling for den men ikke for accord CA5. 86-89. har noen vart borti i det? Siter http://www.cardomain.com/ride/2449708/1 Honda in my blod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har noen peiling på om det er samme fester på fr.fangere og b.fangere ? Jeg menner den accorden som er fra 90-94? for jeg finner masse fin styling for den men ikke for accord CA5. 86-89. har noen vart borti i det? Ingenting passer. Absolutt ingenting. Dette er totalt forskjellige biler med totalt forskjellige former, vinkler og proposjonér på alle og enhver del hele kjøretøyet består av. Har man en CA er man "shit out of luck" - dette er et emne jeg vet alt om (tidligere CA-eier). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord jævel Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Ingenting passer. Absolutt ingenting. Dette er totalt forskjellige biler med totalt forskjellige former, vinkler og proposjonér på alle og enhver del hele kjøretøyet består av. Har man en CA er man "shit out of luck" - dette er et emne jeg vet alt om (tidligere CA-eier). Har ikke kommet over noe jeg heller nei... men vist du har mye tid så kan du jo kjøpe et sett som er langt/bredt nok å forme vinkler etc... (ring forhandlere å spørr de om de vet om noe...) Siter Accord 1990 2.0 D bli itj fart uten bart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 har snakket med en Accord dude her, han sier at 19" med 35profil skal gå fint på accorden... så, 18" 40profil skal ikke være noe problem... men, eg skal sette på mine, så skal eg si ifra åssen det går, må bare få dem lakkert.... har bare ikke hatt tid,,, accord cb3 e tingen:P Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheezy86 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hei, "accord jævel" du nevnte at du trenger baklykt, jeg har muligens som du kan kjøpe...Plukka av delebilen min, men tror de ligger hjemme....hehe BTW: Jeg har 215-45-17 på min, og det er god plass til større :) Siter Honda Accord Deler Til Salgs...Løøøøp og kjøp *Honda Accord 91Ex CB3 - 2x12" subber - Infinity Kappa 50.7CS *Honda NSR 125 - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 blir å gå for 18" med 40 profil på min.. skal gå bare godt (Btw, avatarn min er PhotoShop) :D harflytta ned til stjørdal jeg nå, så du ser en koksgrå CB3 med http://www.club-honda.org klister i frontruta, så vink :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Accord jævel Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jeg skal ha power filter på biln min og jeg lurere på hva som er billigst/best og hva dere vil anbefale meg=S Foresten hvor mye koster det å få en eske med nye baklykter fanger lykter å frontlykter? i frakt fra Autodynamic.com Det er FRAKT prisen sånn ca jeg skulle vist... fant denne som frister litt...=S http://66.252.233.14/search_results.asp?txtsearchParamTxt=Accord%2090&txtsearchParamCat=19&txtsearchParamType=ALL&txtsearchParamMan=ALL&txtsearchParamVen=ALL&txtFromSearch=fromSearch&iLevel=2&subcat=271 Siter Accord 1990 2.0 D bli itj fart uten bart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Blir dritøff lyd med alurør på et åpent filter :D:D Btw, "stylinglykter" bak finnes ikke til vår bil.. 90-91 i usa har ikke samme baklys som 90-91 her i europa.. .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Eller alurør uten filter? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg