Gå til innhold

Noen bilder fra en dag på jobben:)

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

Jobba litt overtid idag å hadde bilen min med kamera utenfor portene.

Tenkte eg skulle ta litt bilder av det som vi hadde å tilby dere idag:)

Begynner med bilder av ein "flott" 1974 mod 144 som eg hadde service på idag. Ja, dere hørte riktig; SERVICE:)

Ved siden står ein T5 som eiges av sønn til en på delelageret..

laastad003.jpg

laastad004.jpg

På prøveturen møtte eg en 1997 Volvo 850R:) Den er ofte hos oss på service og vedlikehold:)

laastad006.jpg

En PV er jo ikke å forakte:) Hadde forresten 3 slike inne på 2 dager:)

laastad007.jpg

Noen bilder fra salgshallen med nyvisning av nye S80 her til lands:) Amazonen er fortsatt en flott bil:) Den har 50 års jubileum:)

Si hva dere vil om designet på nye S80, eg liker det hvertfall!!

laastad008.jpg

laastad009.jpg

laastad010.jpg

laastad011.jpg

laastad012.jpg

Sjefen sin bil. (en av de mange)

laastad013.jpg

Dette vare bare en post eg kom på å lage i farten nå. Håper på fin respons:)

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ikke så dumt ut og jobbe der nei:P

Er det sån at dem lar en stakkar på 19 år som kommer i en litt sliten 240 få prøvekjøre nye s80in eller?

Hehe,,, tviler sterkt på det ja... må hvertfall komme med en konto utskrift med "disponibielt på konto er:000000000000000:P"

Salgssjefen er ganske så streng:)

-Volvo 940 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utolig hva man får til om man kommer i litt pene klær med ei dokumentmappe under armen... been there, done that... :)

Stemmer... fixe seg litt på hårert:P ta på sen fin pukse og sjorte så går det somregel bra ja.. lånt mye kjekt eg også:)

-Volvo 940 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 74-modell på service skal man sette pris på. I hvert fall tidligere reklamerte Volvo mye med bilenes høye levealder.

Den nye S80en er sikkert en fin bil. Men jeg tror jeg begynner å bli litt likegyldig innstilt når det gjelder utseendet. Tiden vil vise om den "vokser", om den har noe som helst "klassikerpotensiale". For øvrig er det vel snart på tide å begynne å planlegge etterfølgeren - tiden for "langtidskonstruksjonene" er nok over.

Når det gjelder "posisjonering" av modeller i utvalget, synes jeg det er noe påfallende at den nye er litt kortere enn den forrige S80en. Det at det er relativt liten forskjell i utvendig lengde på S40 og S60, gjør det litt "interessant" at S80 nå "trekker seg nedover" i retning av de to andre. Noen få utvendige cm trenger ikke være av avgjørende betydning i praksis (f eks hva gjelder innvendig plass), men de har likevel en slags "symbolsk" betydning. Kanskje det nærmer seg tiden for et S-klasse-/7-serie-alternativ fra Volvo - S100...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flott i smalinga der ja. Har fått testa den nye C70 på jobb for noen mnd tilbake. Herlig bil å kjøre, ligger som en drøm på veien. Vi har aldri så mye gøy hos oss:boxers

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utom volvo på onsdag jeg også.

Der kan du tro jeg koste meg.

Satt og nøyt setene i en Volvo S60R. Blå instrumenter, Sort delskinn seter med gult stoff og gule sømmer. Nydelig!!!

Ved siden av stod en helt ny XC90. Manglet bare V8eren så hadde jeg robba den ^^

I andre siden av lokalet stod en helt ny sjampanjefarget S80.

Lyst skinninteriør og masse utstyr.

Elsker utseendet på disse bilene.

Gamle S80ene skillte seg så lite ut. Syntes dem bare så mye tammere ut med de mere vennlige lyktene foran.

Hadde jeg hatt valget hadde det stjerneklart blitt den brukte S60R en :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider