jones Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Noen andre her som HATER dette drittspillet!? ble så forbanna her, satt og spillte en sånn laaaaaaang cup, hadde igjen 2 baner og så, ja "you have choosen to quit the cup, all saved tracks and records will be deleted" hva faen!? sletta hele profilen, tok cd`n og kasta discen i veggen så den sprakk i 1000 biter! kanskje litt barnslig men, dårlig spill uansett så.. gt4 for the win :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 har ikke prøvd det enda.. men det der må jo svi no gæli.. irriterende med sånne feite bugs! :puke: Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 tull! sikkert bare du som har gjort noe feil. gleder meg bare ti 2'ern som kommer snart jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 nei serriøst! det var en KJEMPEBUG på spillet asså! skjønner ikke hva som skjedde! :S Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 nei serriøst! det var en KJEMPEBUG på spillet asså! skjønner ikke hva som skjedde! :S Tviler veldig... Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Noen andre her som HATER dette drittspillet!? ble så forbanna her, satt og spillte en sånn laaaaaaang cup, hadde igjen 2 baner og så, ja "you have choosen to quit the cup, all saved tracks and records will be deleted" hva faen!? sletta hele profilen, tok cd`n og kasta discen i veggen så den sprakk i 1000 biter! kanskje litt barnslig men, dårlig spill uansett så.. gt4 for the win :D ha ha ha.. tulling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 da må du være den eneste med det problmet. Jeg har aldri hørt om det før, fra noen. Er nok bare du som gjorde en feil ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 da må du være den eneste med det problmet. Jeg har aldri hørt om det før, fra noen. Er nok bare du som gjorde en feil ;) Lett å gjøre feil ja men dæven det må svi nå sinnsykt da, klarte å gjøre det samme på Gt3 Concept og det svei det og :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Noen andre her som HATER dette drittspillet!? ble så forbanna her, satt og spillte en sånn laaaaaaang cup, hadde igjen 2 baner og så, ja "you have choosen to quit the cup, all saved tracks and records will be deleted" hva faen!? sletta hele profilen, tok cd`n og kasta discen i veggen så den sprakk i 1000 biter! kanskje litt barnslig men, dårlig spill uansett så.. gt4 for the win :D jeg elska spillet, helt til jeg fikk den jævla buggen, hadde kommet drit langt, men en gang da jeg skulle logge på, var ALT borte... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg har spilt Forza i gud-vet hvor mange timer. Aldri opplevd en eneste bug. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Jeg har spilt Forza i gud-vet hvor mange timer. Aldri opplevd en eneste bug. Ikke jeg heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera_Stian Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 spilt forza en hel del selv og har aldri merket noen bugger, i værtfall ikke en slik bug. Skal aldr si aldri, men jeg tviler.. Forza 2 blir sinsvakt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 bumper denne oppigjen.. trur jeg skal kjøpe detta spillet, orker ikke å vente til 2ern kommer.. får heller kjøpe det også når det kommer.. Men jeg har xbox 360.. funker 1ern på den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 heh hvis de skal få mest penger ut av det bør de jo få de gaml spilla til å funke på nye og :) BTW: Hvis du behandler plata bra blir det ikke så mye bugs iomed at riper på plata er hva du får etterhvert. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 nå sitter jeg her med spillet.. fyren på el-kjøp sa det skulle gå ann å laste ned en oppdatering... Putter i spille så står det.. This origianl Xbox game is not supported on your Xbox 360 console. An update to support this game may be available. For more info, go to http://www.xbox.com/games Version 1.0 men finner ikke ut av dette... noen som veit? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg