Olsen_nissan Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Glemm det.. fant ut av det.. Tøft spill.. å gleder meg til 2ern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Æsj hater det spillet asså!!,mm kansje for gammel :P:P men gleder meg til NFSU Carbon steike skal bli gøy Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Æsj hater det spillet asså!!,mm kansje for gammel :P:Pmen gleder meg til NFSU Carbon steike skal bli gøy M.a.o du hater realisme(ergo; ferdighetskrevende kjøring) og liker heller arcade(ganske rett frem)? :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 M.a.o du hater realisme(ergo; ferdighetskrevende kjøring) og liker heller arcade(ganske rett frem)? :) Det slo meg også, han må jo hate å bremse (ref: NFS) Forza er kjekt det, men skal ikke skaffe meg 2'en pga hater Xbox kontrollene (er ikke min Xbox en gang). Derav har jeg ikke tenkt å fremskaffe 360 heller. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 xbox kontrollen er stor å klumpete.. men 360 kontrollen er bra å ikke stor.. Å 2ern skal skaffes så fort det kommer ut i butikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe, uff da, har spilt det en stund nå jeg..kjøpte det på dagen da det kom ut, og siden har det alltid vært favoritten blandt kompiser og meg selv, er et strålende spill! Men i starten synes jeg det var utrolig mange biler å velge mellom, men etterhvert som man spiller å prøver ut alle bilene, så vil man bare ha mer og mer..hehe, mitt lille luksusproblem kan en si :P Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 xbox kontrollen er stor å klumpete.. men 360 kontrollen er bra å ikke stor.. Å 2ern skal skaffes så fort det kommer ut i butikken.. Må jo ha ratt og pedaler da ;) Er det som er råest :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 har ødelagt 2 stikker på det spillet...+ et hakkete armlenet på stol, hakk i vegg og på golv....solgte tilslutt boksen...hehe..spillet er jo sinnykt fett da men får sinne frem i en frustrert stakkar ja! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 gleder meg til forza 2 jeg og! da blir det handling av ratt og sykemelding fra jobben en uke ;) Da kan du legge meg til på vennelista, så kan vi race litt på Live :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg