BIG1 Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hepp, jeg har en BMW E36 318i (M43) Cabriolet (1995). Har snart kjørt 19 mil og har brukt ca. 13 liter, det er vel ikke ille? Frem og tilbake til jobb, ut av byen med fullt av lyskryss og dritt er det 1 mil, fra byen og til jobben er det 3.5 mil med 2 bomstasjoner på veien. Hva ligger dere på i bruk? Skal straks skifte til tennplugger med 4 elektroder og nye tennkabler. Og jeg har skiftet olje og montert konfilter. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 M43 og M42 som jeg har er snille på forbruk :) Min brukte vel ca 1 liter på mila da jeg hadde defekt lambdasonde og litt hardkjøring. Nå langt bedre etter bytte av sonde. Kjøp NGK tennplugger! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg