Gå til innhold

pen 240 turbo selges <--- Noen som kjenner til denne?

Ranger emnet

Kastel

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner han.. Motoren er vel en B23A tror jeg.. De holder på å skjærer til panseret for å lage netting i. Var vel noe supra-riller de skulle fikse.

Bilen går greit nok, er blitt herja mye med, og de har kjørt den ganske hardt i det siste da.

Han som eier den hadde en BMW på Våler i vår, om noen så den på utstillinga. Sølv, og med ganske særegen frontleppe, samt noen skaderi front pga en stein i veien 2 km fra banen... Han har bygd en del biler, særlig cosworth, så han har noe erfaring ;)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på at den "1987" modellen der:

• Har gamle typen seter
  • Har gamle typen front
  • Har gamle typen plate under frontruten
  • Har ingen kanallister eller dørlister
  • Har chromlist rundt frontruten som er dårlig lakket

Om motoren godkjent i vognkortet, så er den jo verdt ialelfall litt da.

Den har jo tross alt gule konis og hjulhus tårnstag fra OMP.

Videre, har han angivelig rustfritt eksos.

Det som er STORE prutemomenter her, er jo:

• Bilen har blitt herjet
  • Bilen har forgasser :O
  • Fjærene er kappet
  • Han har kjørt alt for høyt trykk på motoren
  • Han har sveiset diffen

Jeg tror ikke dette er bilen for "hverdagsbillisten", men kan vel være en grei prosjektbil, om man vil hive i en ft/fk, såfremt da den motoren der er godkjent.

Jeg tror ikke jeg ville gitt mye over 15 for den, da det er mye fiks om man møter på en teknisk kontroll feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eieren er ganske useriøs, og kjøringen hans har kosta han lappen så mange ganger at de snart makulerer den. Han har også ødelagt to cosworther han selv har bygd(kjørt av veien i 190 osv).

Han har sikkert rustfritt eksos, da han har tilgang til store summer samt kan sveise, motoren er likevel en gassermotor, og ja, de har kjørt med 1,6 og 1,8 i ladetrykk... Jeg har allerede fått tilbudet om å selge 245'n min PLUSS 20000 for den der. Så sånn sett har han ikke peiling på biler..

Den ser litt matt ut i lakken i rl. samt at det står ikke der at de skal skjære opp panseret, er ikke sikkert det blir like bra..

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider