Gå til innhold

pen 240 turbo selges <--- Noen som kjenner til denne?

Ranger emnet

Kastel

Anbefalte innlegg

hehe to forskjellige fylker oxo ja... trur eg oxo hadde styrt unna ja.....

sikkert noen som har kødda seg der ja, men kas annonse er seriøs?

Tja..var jo en her som sa han kjente eieren av bilen, så da er det opp til deg om du vil tro på han eller ikke ;)

Edit: Kall meg syk, men den farga på den bilen der er RÅ!!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..var jo en her som sa han kjente eieren av bilen, så da er det opp til deg om du vil tro på han eller ikke ;)

Edit: Kall meg syk, men den farga på den bilen der er RÅ!!

Den er driit feet :D

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, når vi er innpå det : P litt OT men.. hva slags forgassere blir brukt på turbomotorer når du skal bygge med doble?

Man kan jo bruke dobble weber trykkgassere, evt så er det en kar her utenfor bergen(askøy) som lager egne innsug til 2 stk strømberg gassere(av typen man finner på b230a med gult påfyllingslokk) og får det til å funke som f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke med bil nr. 2, men jeg vil nesten tro at det er den som er seriøst. Jeg vet at bilen til "anders" (gabrielsen) er beige, men dersom dere ser på bildene er de tatt tidligere i år, mens det ennå var mye snø ute. Anders fikk sin bil i sommer, og har bygd den i sommer, så bildene er nok ikke av hans. Den første bilen, som er herja med, ser som sagt ikke så bra ut ;)

Annonse nr 2 er den seriøse, mens den andre er nesten bare tull.. De har faktisk en Gasserturbo til salgs for 25K...

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider