Gå til innhold

740turbo til 2000,- kr ca

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

hei.

lurer på om det er dumt av meg å kjøpe en 88 modell 740t , 330.000 km.

litt smårust her og der, ikke noe masse, bør skifte bremseskiver fremme og muligens eksosanlegget. THATS it...får bilen for ca 2000,- han som eig den venter på ny bil og vil ha den vekk til høgstbydende over 1500,- sa han.

eg vurdera å pusse/sparkle og lakke den sjøl da (har lakksprøyte og pågangsmot) hehe....

ka dokker som har peiling sier?!

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva bilen skal brukes til da, til den prisen så er det vel ikke trofaste bruksbilen høres det ut som :P hehe

Hvis du ikke skal ha den så si ifra, jeg skal ha en isbanebil å drepe i vinter...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...faen da så lett å skjønne ;) hehe, nei den skal vel ikke akkurat vere nokken familiebil tror eg. blir vel meir som en drifte og vinterleketøy sak;)

men skal si fra om eg ikke skal ha den, men regner med det, viss han da ikke finner en dust som byr masse meir....hehe

spinner den bilen der lett? fin å sladde med på våt asfalt eller?

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp bilen. ta ut motoren =) selg interiøret. så vraker du bilen.

du får penger for interiøret+Vrakpant=) sikkert mer enn du kjøpte den for til sammen.

Går ikke i minus der da vett

kjøp en annen 740 i god stand......overhal og sett inn turbomotoren =)

det ville jeg gjort

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal legge inn bilder...bare vent, hehe..må huske å ta bilder.

bilen er i ok stand, ha nhar skifta intercooler og litt småtteri siste åra, turboen er kanskje litt daff sier han, men den kan jo skiftes for etpar tusen;)

uansett så er det jo en herjebil det er tenkt til, så kan jo bli gøy, men

bruker bruker jo aldri å holde seg oppigjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider