Gå til innhold

kupp til de som vil ha skiver bak!

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

fant denne anonnsen på autodb der det er bakstilling fra gti16v

og myyyyye andre deler! og kun for 2000 kroner er dette et kupp da du kan selge delene å tjene igjen de 2000 kronene!

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1215198

takk for tipset... da er dela i garasjen min.

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det må du ikke Tomeliten... ;)

Polardego: så man treng jo bare å flytter over spindeln, og få tak i caliptera , skiver, bremseskjold og hjullager bak til golf 2 gti.. + håndbrekkwiren.. så har du jo skiver right? hvorfor skal alle da ha brukt bakaksling fra golf 2 når nye spindler koster 480 kr eller noe ? mener det var den prisen jeg så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det må du ikke Tomeliten... ;)

Polardego: så man treng jo bare å flytter over spindeln, og få tak i caliptera , skiver, bremseskjold og hjullager bak til golf 2 gti.. + håndbrekkwiren.. så har du jo skiver right? hvorfor skal alle da ha brukt bakaksling fra golf 2 når nye spindler koster 480 kr eller noe ? mener det var den prisen jeg så..

Det som er mulig er jo å finne en bakaksling fra en GTi der bremsene er i orden. Jeg kjøpte alt nytt på den gule GTien, det kom på ca. 5 lapper med alt... (utenom spindlene)

Vaierne tar man fra Scirocco 2 16v

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, sant!

Men de er jo ganske vanskelig å komme over ? bakstillingene altså..

jeg tar å kjøper spindlene ny, så skal jeg fikse resten gjennom mekonomen med rabatt :D

for du slissa/borra skiver bak til golf 2 gti ? Evt url....

Sjekka det når jeg kjøpte mine, men mekonomen hadde ikke... Men det holder masse med vanlige skiver bak, du må stupe de max uansett for at de ikke skal låse opp ved harde nedbremsinger...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider