Darkstar Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er på jakt etter noen klarglass grøftelys/tåkelys som kan bruke i frontfangeren på GT-R'en min. Står nå montert Hella Comet 500 der og kunne tenkt med noen i samme størrelse bare med klart glass. Må ikke være over 170 mm i diameter. Noe lignende de som sitter på Impreza: Noen som vet om lykter som vil passe? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 finn deg noen med samme diameter. finnes nok av klarglasslykter på markedet. hella selger sikker nesten like, bare i klarglass Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 finn deg noen med samme diameter. finnes nok av klarglasslykter på markedet. hella selger sikker nesten like, bare i klarglass Har leitet en del og ikke funnet noe enda! Så håpte noen her inne viste om lykter som kunne passe? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 FF1000 kan passe, eller cromium celis, http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/InternetImages/Hella_no/Ekstralys.pdf se her, mye mål og størelser :) Ellers har jeg bestilt meg prodrive kittet til imprezaen min, har hele og fine grøftelys der, med klart glass. Kan jo alltids selge de når jeg får inn de andre. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 FF1000 kan passe, eller cromium celis, http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/InternetImages/Hella_no/Ekstralys.pdf se her, mye mål og størelser :) Ellers har jeg bestilt meg prodrive kittet til imprezaen min, har hele og fine grøftelys der, med klart glass. Kan jo alltids selge de når jeg får inn de andre. Takker for link. ;) Ja, send meg en PM hvis du skal selge. Hvilke diameter er det på lyktene dine da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jerg skal sjekke det i kveld, jeg har minne som en halvdød gullfisk så send meg pm og minn meg på det hvis du ikke får svar :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 sjekk hellas online katalog. fant noen på 176mm i diameter. er vel for store? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg