Volvo_madness Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Morrn!Jeg lurer bare på om det er noen her som skal til rudskogen neste helg å stille ut passaten sin??jeg fikk brev idag om at jeg hadde fått plass men det hadde jo vært morro om vi kanskje kunne stå flere sammen? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Skulle så gjerne ha vært med, men det må nåkk bli neste år det ja..:) Lykke til og kos deg :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Skulle så gjerne ha vært med, men det må nåkk bli neste år det ja..:)Lykke til og kos deg :hello: Hehe ja synd at du ikke blir med da :) Skal dit uansett men får se hvis jeg gidder stille ut da....! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg