Gå til innhold

Audi S3 med dump-ventil?!?

Ranger emnet

roger_hj

Anbefalte innlegg

Bor i Oslo sentrum jeg.. Vi kan godt prøve å få til noe en dag, hadde vært gøy. Er litt nyskjerrig på hvor bra andre S3'er går, har bare prøvd min egen, din burde jo være veldig lik min i grunn :)

Skal vi se, jeg betalte 1.750 SEK.. Noe som ble 1429 NOK med den kursen som var når jeg kjøpte. Dette inkluderte kabel, software + frakt fra Sverige. Vet ikke helt hvor mye bare kabel vil koste..

Kabelen min er veldig enkel. Ser ross-tech, de som lager vag-com selger flere forskjellige typer kabler:

http://www.ross-tech.com/vag-com/interfaces.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde hvert morro og sett hvordan din går.

Jeg har nå i allefall fri i noen uker til jeg, så det er bare og si i fra hvis du har tid.

Eller hvis du skal mot Lillehammer en dag:)

Har lyst på slik prog. på datan som du har jeg også.

Men hadde vært morro og sett det først.

Har du en web link til han du kjøpte av i sverige eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Skal prøve å finne en dag snart. Passer vel best i helg eller en ettermiddag/kveld for meg, nettopp tilbake fra ferie :(

Jeg sjekket distributørlista på ross-tech sine sider og tok kontakt med den nærmeste på lista (da Anders Eriksson):

http://www.ross-tech.com/distributors.html

Ser at det er kommet en norsk distributør nå, prisene deres er ganske drøye forhold til det jeg betalte.. Tipper de tjener fett på de greiene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by eivindw

Kult. Skal prøve å finne en dag snart. Passer vel best i helg eller en ettermiddag/kveld for meg, nettopp tilbake fra ferie :(

Jeg sjekket distributørlista på ross-tech sine sider og tok kontakt med den nærmeste på lista (da Anders Eriksson):

http://www.ross-tech.com/distributors.html

Ser at det er kommet en norsk distributør nå, prisene deres er ganske drøye forhold til det jeg betalte.. Tipper de tjener fett på de greiene der.

Hmmm... .Vil prøve jeg oxo....Gidder du sende nr ditt på Pm så kan jeg si ifra en dag jeg er i Oslo.... :) Du var jo ikke på Vag-treffet så.... :)

Men har ikke internett lenger så får sjelden vært her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

eivindw her på forumet har en slik. Du kan jo sende han en PM eller.no.

Sist jeg satt p med S3'en hans hadde jeg laptop på fanget hvor vi leste av turbotrykk, inntakstemp, beregnet NM osv. mens han kjørte som en tulling.

Audi skal ha cred for gode diagnosemuligheter på motorstyringene sine.

Sånn er det på nesten alle nyere biler, ikke bare Audi.

Har selv sitti å lest av ladetrykk og litt annet i en Mercedes under feilsøking. Ganske morro da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider