fyrrria Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Har en 2,0 bensin motor i min 740 . Denne kjerra skal oppgraderes så den kan bli en banebil med sprut i. Noen som har noen erfaringer og dele med meg siden jeg er relativt ny i gamet. Hele vinteren skal brukes til å lage den ultimate banebil som det skal sladdes å kjøres vilt med. Hva er dine tips og /eller hva har du gjort med din 740? Siter VW Golf V GT 07 Volvo 740 som det skal bygges banebil av(ACR her kommer jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hvor mange penger har du å legge ned i prosjektet? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXtorm Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 har tenkt å legge i en god del penger ja, skal liksom ikke stå på pengene i dette tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 har tenkt å legge i en god del penger ja, skal liksom ikke stå på pengene i dette tilfellet. hiva i ein b230 ft då :thumb Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 om det er noe ultimat banebil du skal bygge så er vel selholm din venn..men om det bare er noe du kom på hadde vært morro i fylla, kan du forsåvigt bare legge det på is.. skal du bygge fra orginal til banebil på en vinter, og det IKKE skal stå på penga, DA har du mye under madrassen! får bare holde oss opdatertda med hva som blir gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 du har en orginal 16V, snakk med selholm og SPM. samt alf engh. legg 200 k på bordet. da er du der. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 du har en orginal 16V ??? setter penga mine på at det dreier seg om en b200k motor jeg for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 b200k ble aldri levert i 740 ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Men den ble levert med B200ET... Hva med å hive nedi en B6304 med twinturbos? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXtorm Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 om det er noe ultimat banebil du skal bygge så er vel selholm din venn..men om det bare er noe du kom på hadde vært morro i fylla, kan du forsåvigt bare legge det på is.. skal du bygge fra orginal til banebil på en vinter, og det IKKE skal stå på penga, DA har du mye under madrassen! får bare holde oss opdatertda med hva som blir gjort Er ikke ett prosjekt som ble til i fylla nei. Penger blir det nok av om jeg får den jobben jeg har i sikte, så det skal ikke være det som skal stoppe meg. Først og fremst blir det å hive i ny motor, istedefor sirupsmotoren på 2,3 (skrev feil oppi her) mener det er 16 V . Turbo motor er å foretrekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fin Motor om det ikke er penger det skal stå i :) http://www.blocket.se/vi/8825564.htm?ca=11_s Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg