Gå til innhold

Trimming av 740

Ranger emnet

fyrrria

Anbefalte innlegg

Har en 2,0 bensin motor i min 740 . Denne kjerra skal oppgraderes så den kan bli en banebil med sprut i. Noen som har noen erfaringer og dele med meg siden jeg er relativt ny i gamet. Hele vinteren skal brukes til å lage den ultimate banebil som det skal sladdes å kjøres vilt med. Hva er dine tips og /eller hva har du gjort med din 740?

VW Golf V GT 07

Volvo 740 som det skal bygges banebil av(ACR her kommer jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er noe ultimat banebil du skal bygge så er vel selholm din venn..men om det bare er noe du kom på hadde vært morro i fylla, kan du forsåvigt bare legge det på is.. skal du bygge fra orginal til banebil på en vinter, og det IKKE skal stå på penga, DA har du mye under madrassen!

får bare holde oss opdatertda med hva som blir gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er noe ultimat banebil du skal bygge så er vel selholm din venn..men om det bare er noe du kom på hadde vært morro i fylla, kan du forsåvigt bare legge det på is.. skal du bygge fra orginal til banebil på en vinter, og det IKKE skal stå på penga, DA har du mye under madrassen!

får bare holde oss opdatertda med hva som blir gjort

Er ikke ett prosjekt som ble til i fylla nei. Penger blir det nok av om jeg får den jobben jeg har i sikte, så det skal ikke være det som skal stoppe meg. Først og fremst blir det å hive i ny motor, istedefor sirupsmotoren på 2,3 (skrev feil oppi her) mener det er 16 V . Turbo motor er å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider