Veivalsen Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hei! Går det ann å polere alumunium slik at det blir "bling"? Altså at du kan speile deg i delen? Har egentlig ikke noe med bil å gjøre, men ramma og svingarm på en motorsykkel, men håper jeg kan få noen svar her alikavel. Et litt dumt spørsmål: Det er "Høyglans polering" det heter det jeg mener nå? Takker for svar! :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Jepp det går ann. Har selv polert innsug. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Vil det ikke ruste fortere etter en hyglanspolering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er bare å slipe å polere det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 er bare å slipe å polere det;) Bare hehe, greit å si det når du allerede har gjort det. :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 hva brukes når man skal gjøre polere slik som på bilde? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er iallfall tidskrevende! Bla Clas Ohlson har ett sånt sett som funker. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Bare hehe, greit å si det når du allerede har gjort det. :) He he ja er dritt arbeid må være drit nøye, men er verdt det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Vil det ikke ruste fortere etter en hyglanspolering? fleipa, sannt?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veivalsen Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 fleipa, sannt?! Aluminium ruster ikke etter hva jeg har hørt. Men man burde vel påføre et middel så den skal beskytte og ta vare på glansen lengre eller noe sånt. Men du som hadde slipt og polert denne delen... Kan du forklare hva man må gjøre? Hva trenger man? Noen andre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 først må du pusse ned alle dype porer. jeg begynte med 120 papir og sluttet med 800våtslip. alle riper må bort. så brukte jeg polerings settet fra clas ohlsen, det er da du ser om det er noe mer du må pusse bort som riper el porer. se på denna der står alt;) http://www.fastford.no/forum/index.php?act=ST&f=38&t=19568 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jasså, driver å tar kreditt for hva jeg har gjordt:iconsm hehe, bare bra det;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jasså, driver å tar kreditt for hva jeg har gjordt:iconsm hehe, bare bra det;) hæ hva snakker du om;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veivalsen Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Jasså, driver å tar kreditt for hva jeg har gjordt:iconsm hehe, bare bra det;) Hmm... Den ramma jeg har tenkt til å polere er egentlig ganske glatt fra før av. Holder det å bare bruke slipe og glans middel og polere med en sånn bomulls skive eller? Eller må man bruke den 3M greia og våtslipe uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Går det bra å spraye klarlakk på etter høyglanspolering? Da skinner det vell mer, og holder seg bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg